28.9.10

Mørk tirsdag morgen

Og 4 fridage er brugt og væk.
Det er altså ikke fordi jeg gider at skulle afsted på job, men jeg er nok meget nød til det...

Var på Frederiksberg i går og nyde en lille nuser tøs på 4 måneder. Hun er bare så marcipan dejlig!
Vi (marcipanpigen, hendes mor og jeg) smuttede på café efter et par timers sludren hjemme hos dem og efter cafébesøget smuttede vi hjem igen og sludrede videre og jeg tror vi kunne være fortsat, hvis ikke lige jeg skulle hjem igen med alle de offentlige transportmidler der findes her ovre ved Hovedstaden og så var der en storebror der også lige skulle hentes fra børnehave.

Og så ser det ud til at jeg må ud og investerer i en ny ovn. Den blev sat til at rense i går og fik den store omgang, men den blev langt fra ren og den drillede ligesom ved juletid sidste år (har ikke renset den siden dengang, men grundig rengøring tager desværre ikke alt, så det var ved at være nødvendigt).
I aftes ville lågen ikke åbne, men her til morgen var den normal igen, men der var ikke et gram aske (som er hvad snavset bliver til efter rens), så det hjalp altså ikke et hak...

Nå nu er det stå op tid for små drenge.
Rigtig god tirsdag :0)

5 kommentarer:

  1. Øv øv med den ovn!! Er jo så heldig, at jeg kan vente lidt med at kravle ud af sengen...lige nu ser det lyst og fint ud derude - hav en dejlig dag!!!

    SvarSlet
  2. Ja det går jo ikke. Mindre end 3 måneder til jul. Tænk at stå med juleanden og en svigtende ovn :O

    SvarSlet
  3. Lavendel - Den varmer fint, fik vi bevist på her til aften, men på længere sigt, må vi vist se efter en ny.
    Jeg er slet ikke misundelig... ;)
    Jeg er lige for øjeblikket slet ikke til tidlige morgner, men det lysner jo rimeligt hurtigt endnu.
    Rigtig god aften!
    ___

    ***Mutter*** - Nej det er bare for stressende!
    Jeg var gennem hele det scenarie sidste jul, men det endte jo heldigvis godt. :0)

    SvarSlet
  4. Ja nu går den vist ikke længere , hvis du skal undgå jule bøvl i år, jeg kan godt huske din ovn drillede dig sidste jul.

    SvarSlet
  5. Kom så igang - Den går endnu, ovnen fejler ikke noget, når der skal bage og stege, men renses vil den ikke.
    Jeg vil nu gerne have en ny ovn, for jeg tror jeg kan få en med et lidt større ovnrum, for jeg savner plads!
    Bare den holdet til julebagningen, for det skal vi sammen med en lille dreng på Yngstes alder :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺