8.9.10

Hvorfor...

...er sengen så dejlig, når uret ringer?

9 kommentarer:

  1. :)

    God dag til dig.
    Klem fra mette

    SvarSlet
  2. Lyder som om vi har haft samme problem her til morgen :) God dag til dig

    SvarSlet
  3. Godmorgen, Kari, jeg tror, vi er mange, der ved, hvad du mener ;-)
    Ha' en dejlig dag, klem!

    SvarSlet
  4. Det kender jeg godt! Savner stadig sengen, selv om jeg har været oppe i halvanden time ;-).

    SvarSlet
  5. Man ligger altid så super på det tidspunkt.


    Rigtig god dag til dig
    Kh Henriette :)

    SvarSlet
  6. En ny dag truer - eller lokker - alt efter hvem vi er - god dag til dig!

    SvarSlet
  7. Mette - ;0)
    Og en dejlig dag til dig!
    ___

    Æblekinder - Ja det lyder sådan og det bliver nok ikke bedre jo mørkere det bliver om morgenen...
    Rigtig god eftermiddag til dig!
    ___

    Madame - Ja jeg tror også der er mange der har det som mig :0)
    Klem og god eftermiddag!
    ___

    Bente - Du må have det hårdt, for den er jo ikke så langt fra dig! jeg er jo hele 3 km væk fra min i dagtimerne (men dem måtte meget gerne stå ved siden af min plads;0))
    ___

    Henriette - Ja og det er selvom man har været oppe ½ time før for at tisse ;0)
    Knus og god eftermiddag!
    ___

    Lavendel - Den truer når uret ringer og lokker når solen skinner og cyklen skal føre en ud i verdenen :0)
    God eftermiddag Fru byggemester!

    SvarSlet
  8. Jeg tror, det er naturgivet :-). Jeg elsker min seng højest, når jeg skal ud af den :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  9. Gittemay - Du har sikker ret. Elsker den også på de der mørke hverdage med vækkeur.
    Kram!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺