1.9.10

Gemmer mig lige et par dage...

Ja, det gør jeg.

Er så forbandet træt og skal holde sidste selskab her i huset i en lang periode på lørdag. Fødselsdag for de to yngste.
Vi bliver dog kun 12 med os selv, men der er ikke rigtig overskud til så mange flere. Der var en del der ikke kunne komme igen. Gad vide om vi bruger en forkert deo eller laver for flippet mad... ;0D

Nå men det bliver nok først engang i næste uge, jeg hopper på skrivevognen igen.
Prøver forresten også at holde mig opdateret med jeres blogge, men puuuh, hvor skriver I meget! Men jeg skal nok nå det ;0)

8 kommentarer:

  1. Godmorgen Kari!
    Pas på dig selv og husk åndehuller som Madame skrev forleden.

    SvarSlet
  2. Jeg kan også tilslutte mig åndehullerne! Og så gør det så nemt for dig selv som muligt! Lækkert skal det såmænd nok blive ;-)

    Vi "ses" lige pludselig :-)

    SvarSlet
  3. God pause, husk nu at slappe af...

    SvarSlet
  4. I dufter dejligt og serverer skøn mad. Det skal du ikke være i tvivl om. Knus min søster :-)

    SvarSlet
  5. Godmorgen, Kari, jeg håber I får en dejlig fest i morgen.
    Varme klem og rigtig god weekend! Klem ...

    SvarSlet
  6. Tak alle sammen!
    Margith, Lavendel og Megan - Nogen gange kommer mange ting bare på en gang og så må der time out på.
    ___

    Losarinas mor - Ja, men nu er det også overstået :0)
    ___

    Rejen - Det blev der ikke så meget af, men nu vil jeg indhente det!
    ___

    Fru E - Tak!. Det er ellers længe siden jeg har kokkereret for dig/jer.
    Knuss
    ___

    Madame - Vi havde en hyggelig fødselsdagsfest og kan nu tage den med ro til december.
    Klem og god aften.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺