23.9.10

En lille hentydnings betydning

Kender I de dage, hvor et lille ord/en hentydning, sagt i et anderledes toneleje og derfor opfattet forkert, kan vælte en. Sådan en formiddag, havde jeg i dag.
En kollega sagde noget i dag, hvor jeg blev sat godt tilbage på humørskalaen og havde mest lyst til at tage hjem og bare vræle. Tror ikke han ved, han skubbede mig ud over min lille usynlige kant.
Koncentrationen blev lav, hjernen arbejdede på højtryk (dog uden røg ud af ørene;) og ja humøret forsvandt...

Nå, men nu er overfladen glat igen og jeg vil nyde de næste 4 dage.
Hygge med Yngste i morgen formiddag, vi skal på biblioteket og se en udstilling med malerier, han har lavet sammen med de andre børn i børnehaven.

Jeg undskylder de sidste to indlæg. De har ikke været positive og ovenpå, men livet er jo ikke ren dans på roser.

6 kommentarer:

  1. Sender dig en kram min søster. Nyd dine fridage. Knus

    SvarSlet
  2. Nej, der er gode dage og dårlige dage, sådan er det bare....Men hvis alle var ens så var der jo heller ikke noget at glæde sig over....Gode fridage til dig....

    SvarSlet
  3. Fru E - Tusind tak og kram tilbage!
    ___

    Rejen - Det er helt rigtigt. Der er de gode dage og de mindre gode.
    Og tak, jeg vil nyde de næste 4 :o)

    SvarSlet
  4. Kære Kari

    Kender godt de dage!
    Og er sikker på alle har dem!
    Håber du får nogle dejlige fridage
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  5. Nyd dine næste 4 dage. Forhåbentlig 4 af de gode :-)

    SvarSlet
  6. Æblekinder - Tak, jeg tror de bliver helt fine!
    Og ja alle har sådanne dage. De er desværre bare til ulejlighed.
    Kram Kari
    ___

    Margith - De skal nydes i fulde drag. Og de bliver, vil jeg arbejde på, rigtig gode :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺