12.8.10

Lidt på banen igen oven på en skuffelse

Jeg må nok se at komme lidt på banen igen.

Det blev en ok start på jobbet i mandags. Kun 60 røde mails og en ordenlig stak rapporter.

Tirsdag var der SU frist til vores havefest d. 21. august. Da alle havde svaret havde lige mange sagt ja og nej og så nogle på måskelisten. Og alle fra min del af familien havde takket nej.
Det blev jeg godt nok lidt skuffet. Lidt meget skuffet...

Igår onsdag fik vi bestilt mad og 1½ time efter madbestillingen ringede et par og ... meldte til :0))
Den fest de var inviteret til først var aflyst og så tog de chancen. Nu er det flere ja-takkere end nej-takkere. Dejligt!

Så nu er det bare vejret der skal blive en hel del mere sommerlig, for det er altså en fest i et telt i haven!

4 kommentarer:

  1. Hej, kan da godt forstå at du bliver lidt skuffet, det ville jeg også gøre, håber at vejret er med jer når havefesten skal afholdes.....

    SvarSlet
  2. Rejen - Velkommen til :0)
    Tak, det hjalp lidt at der kom en tilmelding, selvom det ikke var fra min familie :0)
    Og ang. vejret, så krydser jeg fingre!!

    SvarSlet
  3. Krydser også fingre for vejret...det skal nok blive godt, nu ER skolen jo begyndt..hihi

    SvarSlet
  4. Lavendel - Det kan u have helt ret i, men lige nu - en uge før - ser det ikke lige frem festligt ud...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺