11.7.10

Time out varme!

Så har varmen indhentet mig og i dag har jeg det skidt.
Vågnede kl. 5 og faldt i søvn igen. Vågnede lidt over 8, stod op og fik lagt dej til morgenmad. Hyggede med Yngste og kl 9.30 smed jeg bollerne i ovnen og gik ind og blundede en ½ times tid. Hev bollerne ud af ovnen og gik i seng og sov 1 times tid.

Nu er morgenmaden overstået og det er tid til at finde ud af, hvad vi skal have til aftensmad.
Jeg gider ikke rigtig mad i den varme, men det vil familie vist gerne have.
Tænke tænke tænke...

7 kommentarer:

  1. Hejsa
    Ja, det er godt nok varmt i dag! Sidder her og blogger lidt og kan slet ikke tage mig sammen til alt det praktiske, jeg burde gøre. Får dog vasket noget tøj, der er tørringsgaranti derude i dag ;-)
    Ha' en god dag. Vi må vist bare sidde og skyggen og tage det helt roligt. Det er sikkert meningen!

    SvarSlet
  2. Megan - Hej :0)
    Den er ulidelig - syntes jeg. Og det er jo kun en prøve på det vejr vi får i næste uge, hvor jeg med garanti skal arbejde over...
    Jo tak, jeg tror bare jeg skal sidde helt stille og svede og så må alt det praktiske klare sig selv. Det er helt sikkert meningen!

    SvarSlet
  3. Kære Kari, det er altså også for meget lige nu. Her har jeg erklæret det for VARMmadfri zone, ihvertfald når vi taler aftensmad. I dag laver jeg bare noget tapas agtigt noget, med flutes tzatziki, lidt pølse og ost og så masser af saftigt grønt og frugt. Tilgengæld er jeg ok med at lave lidt varmt til frokost, hvis det ønskes.

    Du siger ikke at det bliver værre i næste uge???

    Gisp det orker jeg ikke


    Jeg ønsker dig en dejlig søndag trods alt, og håber at du kommer igennem næste uge uden besvimelser. Hvornår er det din tur til ferie??


    Knus fra
    Henriette ;-))

    SvarSlet
  4. Vi har overskyet men varmt og jeg har så gjort modsat af jer - været mega aktiv ;o) Knus

    SvarSlet
  5. Kære Henriette - Jo men det er heldigvis har de nedgraderet fra omkring 32 grader tirsdag og torsdag til omkring de 27-29 grader.
    Vi har fået en del sandwich og andet koldt, men gemalen sværger til varmt kød...

    Det kan ende med nedsmeltning i næste uge, men så har jeg også ferie fra på fredag og 3 uger frem :0)
    Knus Kari
    ___

    Fru E - Den har stået på direkte sol hele dagen, lige indtil nu. For et øjeblik siden kom der en sky for og vind - dejlig vind!
    Men havde vi haft skyer, så havde der også været mere aktivitet her :0)
    Knus

    SvarSlet
  6. Ja det er ret varmt. Håber du har kunne hvile lidt i skyggen i dag. Knus og god aften.

    SvarSlet
  7. Anette - Jeg har opholdt mig i vores pavillon, med siderne åbne og det har lige været til at klare :0)
    Knus og god aften!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺