11.7.10

Lille kat på vejen....

Vi har fået husdyr.
Nej, ikke lus og heller ikke vores eget kæledyr.
Men en kat, som bor længer nede af vejen.
Den har forelsket sig i os og vores have og vores pavillon med havemøbler.

Den er ekstrem kælen og slænger sig  på jorden og på bænken, som om den var en del af os.
Forleden nat havde den først hygget sig på skødet af Ældste, der sad udenfor og spillede computer.
Da Gemalen stod op, lå den og sov på den ene bænk.

Og nej vi skal ikke adoptere den. Jeg er meget allergisk over for kat (får vejrtrækningsproblemer). Men den er nu sød...

4 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk, Kari! Det er ærgerligt, at du er allergisk over for katte, når nu den så gerne vil være hos jer :-)

    Ha' en dejlig sommeraften, klem!

    SvarSlet
  2. Madame - Han er meget smuk! Ekstrem kælen og helt vild med min ældste.
    Men men men mit helbred er ikke til den, så vi nyder den bare, når den kommer forbi :0)
    God aften (det regner her) og knus!

    SvarSlet
  3. Hvis den skønne kat nu ikke er helt enig med dig i, hvornår den må komme på besøg - så kan du blive vaccineret, således at du på sigt kan tåle at omgåes sådanne dyr. Det tager bare et par år med vaccine hver uge, såvidt jeg husker.

    SvarSlet
  4. ***Mutter*** - Jeg ved den hører til længere nede af vejen og det er helt fint med mig. Jeg vil hellere have en hund og så har jeg nåleskræk, så et vaccinationsprogram er ikke lige sagen.
    Vi overvejer en hund, men jeg skal lige være pollenallergifri, inden vi skal på besøg og se om jeg kan være sammen med den hunderace, vi har kig på.
    Men tak for din kommentar :0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺