4.7.10

Besøg

Endnu en lun nat, men den var vist overkommelig. Jeg har da fået sovet.

I går aftes aflagde vi stranden et besøg. Og nej hvor var der dejligt! det var næsten køligt at gå der i vandkanten. Dejligt!!

I løbet af dagen var der nogen der havde været kreative og bygget dette flotte sandslot.



Vi var ved vandet en times tid og blev dejligt afkølet efter en temmelig hed dag på matriklen.
Gemalen var på job og det havde været ækelt. Han er i postbil og den var en lummer sag at komme ind i efter en lun opgang til 5. sal.

I dag skal der købes lidt hygge til i aften, for der kommer Fru E og familie til et hurtigt aftensmåltid inden de tøffer vestover igen.

Men nu er det morgenmadstid :0)

10 kommentarer:

  1. Sikke en skøn aften I må have haft. Jeg elsker den slags forgængelig kunst, som sandslotte har.

    SvarSlet
  2. Tror også at vi smutter en tur på stranden her til aften, et godt tidspunkt når stranden igen er tømt for solhungrende mennesker og kun bølgeskvulpene er tilbage.
    Herligt med besøg, hils Fru E mange gange, og godt at lillemanden blev ok, så I kunne kende ham
    igen :-)))))

    SvarSlet
  3. Vi nød også stranden i går, Kari - men pyha, tænk at side i en postbil i den hede ...
    Ha' en dejlig dag og hils fru E, varme klem til dig!

    SvarSlet
  4. Mette - Det var en dejlig tur, som jeg tror skal gentages i aften. Bare et lille smut...
    Det sandslot var bare så anderledes, fordi der var "tag/tårne" på. Og ja det er specielt, for det skal nyder her og nu :0)
    ___

    Laura - Det kan anbefales. Der var få der nede med madpakker, hvilket vi også må gøre en dag. Aner bare ikke hvornår vi får det gjort.
    Det er dejligt med næsten uventet besøg og Fru E og Co er jo altid velkomne!
    Og ja Yngste er helt sig selv igen og har sidste dag på penicillin :0)
    ___

    Madame - Jeg er ikke strandmenneske, men aftengåture er jeg 100%.
    Han var godt brugt, da han kom hjem igår, ham Gemalen. Det er jo luksus at være ude i det gode vejr, men der er ikke så meget skygge.
    Dejlig søndag til dig Madame og Klem!

    SvarSlet
  5. Vi har også været ved stranden nogle gange i den sidste uges tid. Vores hund elsker det og det samme gør vi. Vi er der ca. 1 time og kører så igen - vi gider ikke ligge på stranden men hyggeligt er det nu alligevel ;) God søndag. Knus

    SvarSlet
  6. Det lyder dejligt med sådan en tur til vandet - det gad jeg også godt, men der kom en fodboldkamp på tværs, og jeg gad ikke alene :-))).
    Jeg får næsten hedeslag af tanken om varm postbil...

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Anette - Jeg er heller ikke til den liggende del, men gåture er fint. Dog er jeg vil med at sidde i vandkanten ved vesterhavet. Det køler så dejligt ;0)
    God søndag til dig :0)
    ___

    Gittemay - Vi var "hurtige". Vi var der kl. 19 og hjemme igen kl 20.20. vi har heller ikke så langt til nærmeste gode strand :)
    Varm postbil er slem, men så er der dem på scooter med hjelm...

    KH Kari

    SvarSlet
  8. Du danske sommer, hvor er... den dejlig...
    Eller den kan i hvert fald være rigtig dejlig. Varm postbil eller ej :-)
    Stranden må man gerne benytte sig af for min skyld, bare jeg kan blive fri for det våde element - men gåture om aftenen er helt i orden ;-)

    SvarSlet
  9. Mange tak for jeres altid gæstfrihed og dejlig mad. Jeg ville gerne have været der lidt længere, men som du kunne høre var jeg lidt under pres fra nogle der gerne ville hjem :) Vi landede herhjemme kl. 21.30 og der var jeg også selv lidt brugt.

    Knus søstermin

    SvarSlet
  10. Ellen - Ja for øjeblikket viser den sig fra den søde side. altså hvis man ikke er postbu, buschauffør e.l.
    En lille soppetur er jeg med på, men helt ud og dyppe sig, nej det gider jeg ikke :0)
    ___

    Fru E - Tak for besøget og selvinvitationen ;0)
    Jeg registrerede da ikke der var nogen der gerne ville hjem... ;0D
    Men det kan jo gøres om - heldigvis!!
    Knus SøsterStor

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺