3.6.10

Ro ro ro en vikingebåd

Det skal jeg i dag, sammen med min afdeling og det er til Roskilde Vikingeskibsmuseum.

Først en rundvisning, så instruktion i at ro sådan et båd og så til slut en tur på Roskilde fjord, med åre i hånden. Ro ro ro...

 Os en gang i eftermiddag...
Billedet pænt lånt fra deres hjemmeside.

Wish me luck. Det bliver sikkert en sjov udfordring!

P.S. Ny udfordring: Overlade en feberramt lille dreng til hans teenagestorebror til Gemalen indfinder sig efter endt arbejdsdag...

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med at ro...det kunne jeg godt tænke mig at prøve :-)
    Og god bedring til din dreng, pasning...det skal nok gå :-)

    SvarSlet
  2. God bedring med din søn, Kari - men jeg tror, du får en sjov eftermiddag på fjorden! Det gad jeg godt at prøve :-)

    Varme klem og husk solcremen!

    SvarSlet
  3. Det skulle efter sigende være en utrolig spændende oplevelse og vejret har I så sandeligt med jer.
    Rigtig god bedring med din lille dreng. Forhåbentligt kan de begge hygge sig hjemme med kold is og dvd'er :-)
    Mange hilsener fra Laura

    SvarSlet
  4. Jeg har været på vikingetogt et par gange og det har været rigtig sjovt. Det var bare en tre dage sammen med en flok gode venner, men det var en stor oplevelse jeg aldrig glemmer.

    Rigtig god fornøjelse! Pas på du ikke falder i vandet. :lol:

    SvarSlet
  5. Tror udfordring nr. 2 er større end den første, men tror nu ældstebarnet har passet godt på sin lillebror.

    Knus og god bedring med ham.

    SvarSlet
  6. Anne - Tak :0)
    Det var en rigtig rigtig god oplevelse!
    Du skal altså prøve det. Kan du ikke samle alle Mandags- og tirsdagspiger og lave en tur der til?
    ____

    Madame - Tak!
    Det var en fantastisk eftermiddag og efterfølgende middag. Super dag :0)
    ___

    Laura - Det var det. Alt var bare perfekt. Solen skinnede, der var pæn vind og bådføren (kan ikke huske hendes titel) havde sejlet med Havhingsten, så vi fik små historier undes vejs.
    ___

    Jens - Tak :0)
    Jeg faldt ikke i, men en bølgesmuttede over og jeg blev en kende våd på bagen (den er også svær ikke at ramme ;).
    Selvom vores tur var bare 1½ time var en en oplevelse af rang. Men om jeg lige ville være til 3 dage på sådan en båd, det tror jeg ikke...
    ___

    Fru E - Jo udfordring 2 vat den største! Yngste ville nemlig ikke passes af storebror og kørte sig selv så langt ud at han kastede op...
    Gemalen blev ringet hjem!!
    Tak og knus :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺