24.6.10

Jeg kom ikke afsted...

...min kost ville ikke lette, så jeg blev og så bålet brænde.



Vi holdt, traditionen tro, Skt. Hans hos vores gamle venner i nabobyen. Det har vi gjort i noget der ligner 10 år snart og det er altid hyggeligt. Nogle gange er vi mange andre gange bare dem og os. I går var det dem og os.
Dejligt vejr, dejligt mad og et bål der gerne ville brænde.

I dag stod den så på Sommerferie Café med is, Asti og leg på jobbet i eftermiddags. Noget som "min" matriklen her, har lavet de sidste par år og så er det vel ved at være en tradition :0)

I aften skal vi så til dimission med Ældste og så er det slut for denne omgang. Når dagens punkter er blevet datid, er det tid at få Yngste i seng, for han er i lidt underskud af søvn, men weekenden er lige om hjørnet

4 kommentarer:

  1. Du skal da bare sige til - jeg har altid en kost eller to tilovers :-D

    Nå... Det var dejligt, at I havde en god aften - så kan man klare det lidt endnu...

    SvarSlet
  2. Ellen - Det skal jeg huske til næste år. Nu er det vist lidt for sent ;0)

    Det var hyggeligt og dejlig stille og roligt. Oven på en arbejdsdag, må det gerne være det.

    SvarSlet
  3. Dejligt billede, Kari, og det lyder rigtig hyggeligt! Vi var ved stranden i Liseleje, og det er nærmest blevet en tradition for os :-)
    Klem og ha' en god aften!

    SvarSlet
  4. Madame - Skt. Hans er jo en tradition og når den flader på en hverdag, er det rart, at det er det samme hvert år.

    Sådan en skt. Hans på strander er rigtig hyggelig. Desværre er der ikke rigtig den strandlige hygge her i området.

    Klem og god lørdag!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺