19.6.10

Bla bla bla

05.31: Jeg vågner og tænker "Gad vide hvad klokken er? Jeg er træt og det er lyst...". Ser på uret  og lægger mig igen!

06.30: Frøkenens ur ringer. Hun har glemt at slå det fra i går aftes. Jeg vågner også, for vi har samme ur og den lyd er = op!
Nå ja, kan jo lige så godt få noget ud af dagen...men gider ikke.

8.57: Sidder og skriver på en indlæg, Yngste, som stod op sammen med mig, er i gang med at gennemtrevle en sangbog og den står på "Tre små kinesere", "Oles nye autobil", "Et barn er født i Betlehem" og mange mange flere.

Frøkenen er vækket til live og er på vej i bad og Ældste er total død for omverdenen nogle timer endnu.

I eftermiddag skal vi til fødselsdag, så vi håber på godt vejr, for det er udenfor der skal foregå. De har ikke plads til indenfor. Frøkenen skal ikke med, for hun  havde lavet en anden aftale og skal have en veninde på besøg og selv sørge for aftensmad... spææændende....

9.08: Så smides indlægge om et øjeblik på bloggen og jeg vil komme videre. Rigtig god lørdag :0)

9 kommentarer:

  1. og rigtig god lørdag til dig.

    SvarSlet
  2. God weekend, søstermin :) Knus

    SvarSlet
  3. I lige måde - håber vejret arter sig hos jer!

    SvarSlet
  4. Rigtig god lørdag - lad os håbe det bliver godt vejr resten af dagen... uden regn!!

    SvarSlet
  5. Et barn er født i Betlehem ;O)

    Lad os håbe, det holder tørvejr - jeg skal også til haveparty ...

    Ha' en dejlig lørdag, Kari, varme klem!

    SvarSlet
  6. Uha vejret ser ikke godt ud her over Fyn håber at det bliver bedre hos jer
    Knus

    SvarSlet
  7. Oline - Tak :0)
    ___

    Fru E - Tak Søs!
    ___

    Lavendel - Tak, men jeg tvivler. Det har lige vådtet.
    ___

    Anette - Tak. Håber også det kan holde tørt nu og de næste mange timer frem.
    ___

    Madame - Ja, vi skulle synge jule sange og det var den første i bogen ;)
    Vi har lige haft regn og det er gråt her. Men skal vi ikke krydse fingre?
    Tak og i lige måde og klem!
    ___

    Pernille - Desværre så tror jeg vejret ser ligedan ud her på Sjælland...
    God lørdag og knus!

    SvarSlet
  8. Håber du kom videre og kan du have en god weekend

    SvarSlet
  9. Kom så igang - Jo jeg kom videre i dagen program i går. Nåede hvad jeg også havde regner med og druknede ikke helt til fødselsdagen ;)

    God søndag til dig Conny :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺