1.5.10

Pulterkammer



I dag skal vi på opdagelse.
Vi er kommet til min mors loftrum, som skal tømmes og det kan godt gå hen og blive spændende.
Der befinder sig en del fortid.
Hun havde et af de største loftrum og det var udnyttet ;)

1. maj og arbejderbevægelsens internationale kampdag. Ikke at jeg fejrer den (har kun været i Fælledparken 1. maj, en gang i mit liv), men Ældste taler om at tage afsted. Nu må vi se om moderen syntes det er en god ide...

Forresten er det 121. gang man fejrer arbejderbevægelsens internationale kampdag og 1. maj er (når det ikke er skudår) årets 121. dag...

Og en lille ekstra oplysning: Der er 244 dage tilbage af 2010, rigeligt til stadig at have meget tilbage af dette år. Og som en sideoplysning så er der 237 dage til juleaften.

Rigtig god lørdag!

8 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med loftsrummet! I finder sikkert en masse spændende, der vil minde dig om gamle dage.
    Jeg har i embeds medfør været med til mange 1. maj-arrangementer, så jeg har fået rigeligt ;o)

    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  2. Madame - Det var også spændend. Der blev fundet gamle bøger og breve. Og så selvfølgelig aen masse ragelse ;)

    Klem til dig :0)

    SvarSlet
  3. Håber det var en god oplevelse, at gå tingene igennem. Samle minder sammen og genopfriske nogle der dem der måske har lagt sig lidt i baggrunden.

    Knus søde søster.

    SvarSlet
  4. Fru E - Jo der dukkede mange sjove minder op. Men også meget som hun egentlig burde have smidt ud i stedet for at sætte det på loftet.

    Nu er det på vej her til og så skal jeg have gennemgået det ordenligt.

    Knus

    SvarSlet
  5. Dejlig du er igang med, at blogge igen.Der vil nok dukke mange ting og minder frem, når du skal tømme loftrummet.

    SvarSlet
  6. Kom så igang - Tak :)

    Ja der var mange ting, som lige sendte mig tilbage til dengang jeg var barn. F.eks kobberfonduegryden og Ittala glassene som mine forældre drak glögg af :)

    SvarSlet
  7. Jeg kan se på kommentarerne at I har fundet en hel del spændende ting, det er sjovt at komme tilbage i tiden
    Knus

    SvarSlet
  8. Pernille - Ja der er kommet lidt frem som for mig er "guld" :)

    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺