10.5.10

Mandag, ny uge

Så blev det mandag i en helt ny og meget kort uge.

Jeg starter med barn syg. Yngste fik feber i går inde i min mors lejlighed. Bare sådan lidt temperaturforhøjning, men i løbet af eftermiddagen og aftenen, blev den højere.
Den er så næsten væk nu, men han er flad og det er moderen også. Jeg lider nemlig af spændingshovedpine.
Gemalen mente, han kunne få fri kl. 7, her til morgen p.g.a. en for meget, men den smuttede lige.
Så her sidder jeg så. Men så jeg vil da bare bruge dagen på, at hygge med mine to drenge. Den syge yngste og så den trætte ældste, som først skal i skole igen i morgen.

Jeg kunne selvfølgelig bede ham (en ældste altså) se efter Yngste, men han sov ikke i nat kl. 02.00, da jeg hentede hovedpinepiller til mig selv. Så ham får jeg nok ikke liv i foreløbig...

Skidt med det. Jeg knokler bare ekstra de næste to dage, så min månedsafslutning bliver færdig på onsdag. Mangler heldigvis ikke så meget!

Nå jeg vil se at få Frøkenen op, for hun skal afsted.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring til både dig og Yngste, Kari - det er da uheldigt, at I er syge begge to. Håber du kan få hovedpinen væk med piller og hvile.
    Varme klem ...

    SvarSlet
  2. Madame - Tak. Piller og hvile kan tage meget.
    Yngste skal bare have en op-på-beatet-igen-dag, så er han klar igen. Det er jo også kun en kort uge for ham. Børnehaven, skolerne og min arbejdsplads holder lukket fredag :)

    God dag og klem!

    SvarSlet
  3. Det var da en dum mandag! God bedring til både dig og lillemanden.

    SvarSlet
  4. God bedring til jer alle :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  5. Bente - Ja, men man kommer i træning ;)
    Vi har det bedre begge to og skal afsted i morgen.
    To dage er lige til at klare!
    ___

    Gittemay - Tak! Vi er i bedring, så det ser godt ud :)
    Knus!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺