5.5.10

.......øøøhh........

Som I nok kan se, så er energiniveauet ikke helt så højt, som jeg havde troet.
Men efter på søndag, må det gå den rigtige vej.
På søndag slutter rydningen af lejligheden og så kan vi puste ud igen.
På søndag skal det sidste vaskes af og så er det pænt farvel fra os og pænt goddag til en ny lejer.
Her efter er det stille og rolig gennemgang af alle kasser.

Når et liv slukkes, tændes der et nyt!
I søndags fødte min venide en dejlig lille datter. Jeg glæder mig til at skulle se og holde hende, men det bliver altså efter på søndag. Så er der igen tid!

Rigtig god onsdag aften og sov godt...

6 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig snak her til aften. Forstår godt, at du ser frem til, at få den del afslutte på søndag. Mange kram. Lillesøs.

    SvarSlet
  2. Margith - Tak og h¨ber du fik en dejlig nats søvn!
    ___

    Fru E - Ja tak fordi du ringede!
    Ja det bliver nok den bedste ting der er sket længe. Det fylder bare for meget i hverdagen!

    Knus og kram Storesøs

    SvarSlet
  3. Tillykke med den lille ny, Kari - det er da en trøst midt i sorgen over at miste, at der fødes børn, der vil give os glæde.

    Nu skal vi også snart til at tømme min fars hus, og jeg bliver helt træt ved tanken.

    Klem og god torsdag til dig!

    SvarSlet
  4. Det tager på kræfterne at miste..
    Men du skal nok få din energi tilbage hen over sommeren..

    SvarSlet
  5. Madame - Tak! Ja det giver lidt mening og så starter hendes navn med samme bogstav som min mor . Så jeg glæder mig til at se hende :)

    Har du fået solgt?
    Der er sikkert stadig meget at rydde op i, selvom jeg syntes du har været flittig. Men jeg forstår din træthed.

    Klem og god aften til dig!
    ___

    Mette Lykke - Det har du helt ret i, men det er der bare ikke tid til, når der er så meget, der skal ordnes i forbindelse med et dødsfald.

    Jeg tror også at det kun kan gå fremad når weekenden er ovre.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺