15.5.10

Forbandet vejr!!



Hold da fest, hvor det regner!
Jeg har altså ondt af dem der, skal holde konfirmation i dag og det er der altså et par stykker jeg kender der skal!

Frøkenen skulle have været på Bakken med nogle veninder, men det er aflyst. Det er dæleme for våd en omgang.

Jeg selv forlader huset om et par timer. Jeg skal mødes med 5 gamle klassekammerater i København. Vi skal ud og spise frokost et eller andet sted. Det glæder jeg mig til. Men det bliver en våd omgang.

Rigtig god lørdag til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Kære Kari, rigtig god fornøjelse i eftermiddag. Det skal nok blive hyggeligt, men husk lige røjser og paraply :(

    Kan godt forstå at de måtte aflyse for også her er der så vådt som i en svømmehal.

    Mange knus
    Henriette :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur Kari. Det lader til, at regnen har ramt Sjælland før Fyn denne gang. Vi har ikke regn endnu, men det er gråt i gråt.

    Jeg er bare så enig i, at det er et forbandet vejr!!

    Knus

    SvarSlet
  3. "Men det bliver en våd omgang."
    .....den kan saftsusme misforståes på mange måder. I behøver jo hverken at sidde udenfor eller at drikker jer i hegnet! LOL

    SvarSlet
  4. jeg tror desværre at der er regn over hele landet og det er synd for dem der skal have stor fest . Jeg håber dog at du får en dejlig tur til københavn

    SvarSlet
  5. Plask, plask, plask ... det er vist, hvad den 15. maj 2010 vil blive husket for! Håber du alligevel har hygget dig med dine gamle klassekammerater ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Henriette,
    Tak vi havde en dejlig, men våd (vejret)tur. Det er sjovt at lære sine gamle kammerater at kende igen.
    Og jo tøserne ville vist være druknet, hvis de var tage på Bakken.
    Knus Kari
    ___

    Fru E - Tak, det var hyggeligt!Fik spist på steder jeg aldrig havde været før og hørt en masse jeg ikke viste om de piger jeg var sammen med.
    Men vejret var langt fra med os. Vådt vådt vådt!
    Knus
    ___

    Jens - Tænk det sagde min kære Gemal også, da han havde læst indlægget ;)
    Men turen var rigtig hyggelig, trods det af de våde element oppefra.
    ___

    Bente - Just precis! Den lyd er vist meget kendetegnende for denne lørdag i maj. Håber vi har mere held med d. 29. maj.
    Og jo jeg har hygget mig med mine gamle klassekammerater :0)

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig hyggeligt med jeres møde i lørdags!
    JA, stakkels dem, der holdt konfirmation - måske i et telt i haven.

    Varmen klem til dig!

    SvarSlet
  8. Madame - Det var det også, trods regn.
    Og jeg husker tydeligt hvor våd min ældstes konfirmation var og det var ØV!

    Varmt klem til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺