24.5.10

Åhhh, det var en dejlig weekend!

Åhhh, det var en dejlig weekend!

Ankom til den lille by i Jylland, hvor min Moster bor kl. 17.30 i lørdags og så har det ellers været  HYGGE HYGGE HYGGE.

Vi har snakket som i snakket, ikke bare talt, men snakket. Vi har været rundt om alt. Åhhh så dejligt.

Søndag smuttede min onkel og Gemalen en lille hyggetur til Tyskland, for lige at proviantere lidt ;)
Vi, Moster og jeg, gik igennem det medbragte tøj og sko. Skoene ramte plet. 10 ud af 11 par blev i det jyske. Af tøjet kom noget med hjem igen.
Aftenen blev også nydt i selskab med min morbror og tante, der kom forbi.

Nu er vi hjemme igen, men jeg er godt nok brugt. Jeg er så træt træt træt. Sov i bilen hjem, slumrede her hjemme og er ikke den der går sidst i seng!

Yngste var helt væk her til morgen, da jeg vågnede. Vi sov i campingvogn og regnen væltede ned og larmede ret så meget.

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad helt ned i maven på dine vegne. Lyder som om, at I alle har fået noget dejligt ud af opholdet. Knus

    SvarSlet
  2. Fru E - Det var dejlig at se familien igen. Der er kun 14 år mellem min moster og jeg, så det er ikke, som den med den gamle dame med den våde kyssemund. Vi er mere lige :0)
    Knus!

    SvarSlet
  3. Det lyder som om, at I har haft en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en skøn weekend, I har haft. Og trætheden lyder som en af den gode slags :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  5. Han har da vist et godt sovehjerte, når det stikker ham, ham den lille :-). Skønt billede.

    Jeg kan godt forstå, hvis du er lidt træt endnu ovenpå den weekend.

    SvarSlet
  6. Kristine - Velkommen forbi :0)
    Ja, det var en skøn weekend. Det er længe siden jeg har været sammen med dem på en god og glad måde.
    ___

    Gittemay - Det er sikkert en god træthed, men hold da op hvor er det længe siden jeg har været så dødlig træt :0)
    KH Kari
    ___

    Bente - Han sover udmærket, når han har kørt sig total flad. Han er jo bange for at gå glip af noget, så han holder stand til vi alle går i seng ;)
    Jo tak, men dagen i dag var godt nok laaang ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺