8.4.10

Stiv gammel dame

Varmepude, varm te og tæppe.

Nej der er ikke snot i sigte, men en lænd der ikke helt vil samarbejde.
Det begyndte på jobbet i går. Kunne ikke holde ud at sidde ned, ej heller stå stille, så jeg fistrede ind og ud af kontoret...

Eftermiddagen blev tilbragt i lejligheden, hvor vi fik pakket 3 kasser mere og taget affald med hjem til lossepladsen.  Vild træt hjemme igen omkring 18.30.

Lidt "stress" sidder der vist i kroppen og det kanalisere jeg, helt ubevidst, ned i lænden.
Så hjemme blev det til i dag. Jeg har ligget med min kirsbærstenspude og læst, jeg har sovet (nødvendigt for Yngste har haft bug for mig 2x i nat), set "Crossing Jordan" og nu vil jeg bevæge mig lidt og få strukket lidt ud i muskulaturen.

4 kommentarer:

  1. Pas nu på dig selv søde. Skal du have gjort noget ved den? Tager du på arbejde i morgen?
    Knus og god bedring.

    SvarSlet
  2. Fru E - Det prøver jeg også, men lige nu er det bare lidt svært...
    Jeg har fået at vide at der findes en dygtig en, der nok kan hjælpe mig, men jeg skal lige have adressen.
    Jeg regner med det, med mindre Yngste stadig ikke er oven på (dårlig mave).

    Tak og knus!

    SvarSlet
  3. Pas på dig!
    Tak for din søde hilsen.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  4. Mette b - Det skal jeg nok :)
    Klem fra mig!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺