30.4.10

Stille morgen



Stille sidder jeg her i sofaen og nyder en kop te og finder ud af, hvad jeg mangler at få gjort, inden mine gæster kommer.

Der er et par ting der skal gøres, men lidt er nået, inden jeg satte mig her i sofahjørnet.
Søvnen sagde stop en anelse for tidligt på en fridag, men det er jo ingen nyhed.

Når jeg engang vender tilbage, har vi nydt mange timer i venners gode lag og spist både hjemmebagte boller, ovnæggekage, coctailpølse i svøb, div. pølse- og kødpålæg og små pandekager. Masser af kaffe, te, juice og Asti skal nydes.

Rigtig god St. Bededag til jer alle!

5 kommentarer:

  1. Jeg gik usigelig tidligt i seng i går - derfor op kl. 6.30 - men en dejlig morgen, regn på vej til haven juhu...god dag til dig.

    SvarSlet
  2. Uhm, jeg bliver helt sulten.
    God fornøjelse med brunchen og god bededag.

    SvarSlet
  3. Så kan det da kun blive en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Ha' en rigtig dejlig bededag i godt selskab. Knus og hils familien

    SvarSlet
  5. Lavendel - Bare jeg kunne sige det samme! Døsede på sofaen inden jeg endte i sengen, men 5.30 er der jeg plejer at stå op i hverdagen, så det sidder i kroppen...
    God eftermiddag til dig :0)
    ___

    Kisser - det smagte også dejligt :0D
    Tak og rigtig god eftermiddag til dig!
    ___

    Losarinas mor - Det har været rigtig dejligt!
    ___

    Fru E - Tak det har vi også haft. Hvis I havde boet tættere på havde I selvfølgelig sidder ved bordet også!!
    Knus og hils igen!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺