9.4.10

Fredag igen

Ja så blev det fredag igen og jeg har taget dagen hjemme. Lænden er bed at arte sig, men der er lige lidt "kold" trækken ned i højre ben endnu. Og så har jeg Yngste hjemme. Han har ondt i maven og den arter sig heller ikke ordenligt.

Og så blev jeg ringet op fra kirkegården. Om jeg vil være med til urnenedsættelse af min mor...
Øh kan man det, når det er på de ukendtes, men ja det kan man på vores!
Fint, det vil jeg så gerne og det bliver på tirsdag kl. 14. Det tager en 15 min tid og så selvfølgelg den tid vi vil blive der.
Så på mandag skal jeg have bestilt en buket blomster, vi skal have med.

Ellers skal resten af dagen bruges til .......... noget der ikke belaster ryggen - Yngste ;)

9 kommentarer:

  1. God bedring Kari, OG så er jeg så glad for at det er muligt at overvære nedsættelsen. Så er der ligesom sat et smukt punktum syntes jeg.

    Mange knus
    Henriette :)

    SvarSlet
  2. Henriette - Tak.

    Ja det bliver en smuk slutning. Lige nu har jeg bare helt ondt i maven.

    Knus Kari

    SvarSlet
  3. Det var jeg heller ikke klar over, at man kunne deltage i. Forstår godt du sagde ja og jeg tror heller ikke, at du vil fortryde det.

    God bedring og kram.

    SvarSlet
  4. Fru E - Det er vist heller ikke mange kirkegårde der gør det, men de kan ikke se noget problem i, at man ved hvor urnen står og det er dejlig at have lidt at gå efter.
    Nu skal jeg bare lige over de følelser der lige fik en vender.

    Tak og kram!

    SvarSlet
  5. Jo det vidste jeg godt man kunne deltage i - det gjorde min svigermor da min svigerfar døde. God bedring og god weekend. Knus

    SvarSlet
  6. Rigtig god bedring til jer begge. Jeg har også være med til urnenedsættelse - ret smukt faktisk :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Anette - Det er vist af nyere dat. for 9½ år siden var det ikke muligt, men jeg syntes det er helt OK.
    Tak og rigtig god weekend til dig :0)
    ___

    Gittemay - Det håber jeg også det bliver. Vi er så kun os 5, men det passer mig godt. Jeg syntes jeg har brug for lidt intimitet lige nu.
    Knus!

    SvarSlet
  8. Møg med den ryg !
    Og håber i får en fin urnenedsættelse.

    SvarSlet
  9. Losarinas mor - Ja! Bliver forhåbenlig bedre...
    Tak, det tror jeg vi gør :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺