6.3.10

Solen skinner dejligt og...

Så blev det weekend igen. Jeg er også på vej tilbage til den hverdag, jeg lige meldte mig lidt ud af.

Dagen i dag skal bruges på oprydnig og rengøring. Det er blevet godt forsømt de sidste 14 dages tid, men vi skal have gæster i morgen, så det kan ikke udskydes mere...
En kær og meget gravid veninde kommer forbi, med sin 3 årige søn til lidt frokost, te og hygge.

I morgen aften skal vi så sende Ældste på lejrskole. Han skal en uge til Norge og stå på ski.
Næste uge skal bruges her hjemme. Det bliver dejligt. Arbejde i dagtimerne og hjemmehygge i aftentimerne.

4 kommentarer:

  1. God weekend, Kari. Og god fornøjelse - både med pligter og hygge ;-).

    Håber din søn får en dejlig uge i Norge!

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend, Kari. Det lyder som en dejlig en af slagsen :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Ha' en dejlig weekend Kari - og god tur til din søn. Det lyder spændende for ham med en Norgestur! Min Frederik var også på sådan en tur engang og var meget glad for det. Varme klem :-)

    SvarSlet
  4. Bente - Tak. Det var vist hyggen der tog over... igen ;)
    Og ældste skal nok få det sjovt. Han har glædet sig hele dagen i dag :0D
    Rigtig god aften Bente.
    ___

    Gittemay - Tak. Den blev helt fin, trods en masse overspringshandlinger ;)
    Rigtig god aften til dig!
    ___

    Madame - Tak Madame. Han har været meget spændt på turen. Jeg har også prøvet sådan en tur og den var rigtig sjov :)
    Rigtig god aften og klem!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺