22.3.10

Præmiere

Klubben har præmiere på årets teaterstykke i dag og Frøkenen er med.
De skal spille Peter Pan og Frøkenen har fået rollen som moderen til Wendy.
Hun er med i 1. og sidste akt, men det er også fint nok.

Når nu vi skal se præmieren, skal hun da have en lille buket blomster af sine forældre.
Jeg har forsøgt mig ud i at binde en, men der kom jeg nu til kort.
Der kom dog en buket ud af det...



Tulipaner, påskeliljer (som ikke rigtig kan ses her) og forsythia grene fra haven (lidt blomster har vi da, selvom de ikke er sprunget ud endnu...).

6 kommentarer:

  1. Åh jeg håber at det går godt og ønsker jer rigtig god fornøjelse i aften.

    Smuk buket syntes jeg :)

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  2. Pøj pøj med premieren og sikke en flot buket :) God fornøjelse - knus

    SvarSlet
  3. Håber I har nydt premieren. Og at din datter nød rampelyset ;-)

    SvarSlet
  4. Henriette - Det gik fint og helt efter manuskriftet.
    Hun havde jo en lille rolle og klarede det ok.

    God tirsdag og knus :0)
    ___

    Anette - Tak :0)
    Vi hyggede os og det er så sidste gange i lang tid vi skal klappe af vores afkom.
    Knus og god tirsdag!
    ___

    Bente - Vi nød det tak :0)
    Præmieren gik godt og så har Frøkenen 3 spilledage tilbage.
    God tirsdag.

    SvarSlet
  5. Det må være en sjov og spændende oplevelse for din datter, Kari! Jeg har aldrig været med i sådan noget, men husbond har haft frydefulde oplevelser med teater i sin skoletid ;-)
    Ha' en dejlig dag, varme klem til dig!

    SvarSlet
  6. Madame - Ja det er sjovt at se, hvad hun har brugt alle de mange onsdage på i klubben.
    De har i rigtig mange år lavet et årligt teaterstykke og både Ældste og Frøkenen har været med.
    Jeg har heller aldrig været med til sådan noget, men jeg tror de har godt at det.

    God aften og klem til dig!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺