28.3.10

Og så var der...

Den om kvinden der var så hæs, at hendes familie grinede af hende, når hun talte...
Ja og det er så mig!
Men det er til at leve med, nu hvor jeg ikke har gummeondt ;)

Og så var det i går, at jeg fik forsynet familien med vafler med is og flødeslum og syltetøj og sukker og friske jordbær.
Yngste savlede over dem, jordbærrene altså og jeg forbarmede mig. De smagte ikke af meget, men de smagte af sommer!


Jeg fik vist svinder lidt med flødeskummet...

Og så var det i går at Thomas vandt X-Factor og det var jo fint.
Frøkenen var dog lidt paf, da Jesper røg ud og helt NÅ!, da Tine ikke vandt, men hun overlever jo nok ;0)

Og så var det jeg lige blev glad, da jeg vågnede her til morgen og opdagede, at jeg havde sovet længe, men det så anderledes ud, da jeg kom ind i stuen, for der var uret ikke stillet og jeg kunne konstatere, at det kun var blevet til en ekstra time i forhold til ellers. Så nu kan vi lige så godt få alle ure stillet, sådan bare for øjets skyld (det er jo ferie og uret er ikke til så meget brug)

Og nu vil vi liste op på kirkegården og bagefter se at få købt lidt til aftensmaden.
Hyg Jer der ude!

6 kommentarer:

  1. Ej det kan de da ikke være bekendt, når du nu sørger så godt for dem!
    Tænk at vi ganske intetanede kom igennem vaflens dag. Du kan tro, at yngstedatter skrev datoen ned, så den kunne blive husket ekstra til til næste år, he, he.
    Håber at du hurtig bliver frisk igen, herhjemme er det Stine, der snotter.

    SvarSlet
  2. Laura - Jeg lyder altså ikke for godt indimellem, så jeg forstår dem godt :)
    Det var også et rent tilfælde, at jeg så, at man havde lavet en vaffeldag, men jeg syntes ny det er meget sjovt.
    Linket i mit vaffeldagsindlæg i torsdags, kan måske give Yngatedatteren flere nyttige datoer ;)

    God bedring med Stine. Det er jo lige årstiden til alt det skidt!!

    SvarSlet
  3. Lækkert med vafler og is med det hele til :P God ferie til jer

    SvarSlet
  4. Anette - Ja de smager jo skønt :0)

    God mandag til dig!

    SvarSlet
  5. Uhm, hvor de vafler ser lækre ud.
    Jeg tror jeg vil skrive et vaffeljern på ønskelisten :)

    SvarSlet
  6. Esther - De var også Ok.
    Jeg fortryder ikke at jeg købte, så jeg vil godt anbefale dig at ønske dig et. Din nevø vil elske dig for en gang vafler, når han besøger Moster ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺