17.3.10

Hjemmeonsdag

I dag vil jeg pusle om Yngste, der er blevet ramt af virus.
Han kom hjem fra børnehave i går med ondt i hovedet og et par timer senere havde han feber, som har holdt taget i ham.
Fik at vide, da jeg ringede ham syg, at de havde sendt 13 børn hjem i går.

Nå Gemalen så kommer hjem efter endt arbejdsdag, vil jeg tage på job. Så kan jeg lige nå lidt arbejde og så er der nemlig også generalforsamling i firmaets sjællandske kunstforening, som samtidig kan fejre 10 års jubilæum.
Ud over selve generalforsamlingen og udtrækningen af kunst + udtrækning af jubilæums kunst, skal vi også høre et foredrag af Blærerøven Mads Christensen og det bliver sikkert en spændende omgang. Han er lige præsis så blærerøvet, at jeg syntes det er charmerende ;)

Men først skal sidste barn i skole og vi, Yngste og jeg, skal sove lidt og så ellers hygge hygge hygge!

5 kommentarer:

  1. Stakkels barn , men han vil sikkert nyde mors omsorg, god bedring med ham. Spændende med blærerøvs foredraget :-)

    SvarSlet
  2. God bedring med Yngste og god fornøjelse i aften.
    Fortællelr du om blærerøvs foredraget?
    Lige præcis M.C. er så blærerøvet at han er charmerende.

    SvarSlet
  3. Garn Moster - Åh ja, han hænger på mig ;0)
    Ja det bliver spændende med det foredrag.
    ___

    Kisser - Tak!
    Jeg skal nok skrive om foredraget. Det handler om kunst og mennesker. Kan ikke lige huske hvad overskriften præsis er.

    SvarSlet
  4. Håber yngste har fået det bedere. Jeg skulle også have været til generalforsamling i en kunstforening jeg er medlem af,men jeg kan godt vinde kunst uden at møde op, så jeg er spændt på om vi begge vinder kunst.

    SvarSlet
  5. Kom så igang - Yngste er ikke så varm her til morgen, men frisk er han ikke. I dag skal han hygge sig med farmand. Så må vi se om det hjælper :)
    Jeg kan også vinde uden at møde op, men så går jeg jo glip af foredragene. Men nej, jeg vandt hverken i den ordinære eller den jubilæums lodtrækningen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺