12.3.10

Fredag aften

Te i koppen, X-FACTOR på TV'et, Yngste sover sødt i forenden af sofaen og ellers er jeg helt alene hjemme.

Dagen i dag har været så meget bedre end i går. Jeg har grinet og snakket. Hygget mig med min ene roomie på kontoret og glædet mig til weekenden.

I morgen kommer min store lille dreng hjem fra skituren til Norge og det bliver dejligt. Han er savnet.

Nu skal de sidste kvarterer nydes inden resten af familien kommer hjem fra klubfest og hockey.



For pokker hvor kan Thomas og Anna dog synge!! Elsker kraftfulde stemmer :)

2 kommentarer:

  1. Dejlig at høre du har haft en god dag, så går det nok den rigtige vej,men det tage jo tid, at kommer oven på igen.
    Nu har vi vist nået toppen af X-FAKTOR.Jeg må give dig rat, de synge godt de to.Men hvem skal sendes hjem?

    SvarSlet
  2. Kom så igang - Der kommer sikker mange små huller i min vej, men dem må jeg så bare tage med.
    En af de tre andre. Jeg har ingen favoritter mellem de sidste :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺