9.3.10

Comfort food

I dag havde jeg brug for alt andet end sund mad. Jeg havde brug for noget comfort food og lidt minder fra barndommen.

Dagens aftensmad blev derfor Kartoffelmos i fad med ost og pølser i svøb.




Hjemmelavet kartoffelmos kommet i fad, drysset med revet ost og derpå pølser svøbt i bacon ovenpå. Ind i ovnen til osten er smeltet og lidt gylden og baconnet er let sprødt på overfladen (og pølserne en lille smule revnet ;).
Lige som min mor lavede det. Og det smager, flader tungt og mætter, men åh så dejligt!!

4 kommentarer:

  1. Sådan en ret har jeg godt nok aldrig set før :-) Synes nu det lyder hyggeligt, at trække sådan en ret frem nu.

    Knus

    SvarSlet
  2. Fru E - Nej, men du skulle smage det!
    Knus

    SvarSlet
  3. Orv det ser lidt vildt ud :) Som en rigtig børneret, og jeg er sikker på at DET er comfortfood i højeste potens. Alt andet lige smager pølser og kartoffelmos jo godt sammen, jeg har bare ikke prøvet at lave det på den måde.

    Jeg håber at du har det ok, og at familien passer godt på dig.

    Knus Henriette :)

    SvarSlet
  4. Henriette - Det er vildt og det smager skøønt!

    Tak, de gør hvad de kan, men dejlige familie.
    Knus

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺