4.2.10

Hyggebag

Nogen gange sadler jeg ikke den dag jeg ridder.
Og sådan startede denne uge også.
Mandag fandt jeg en opskrift på knækbrød, som jeg gerne ville prøve.
Tirsdag fik jeg målt de fleste ingredienser af, men så slap tiden fra mig.
Onsdag fik jeg så gjort projektet færdigt. Da jeg alligevel skulle lave boller til morgenmaden, kunne jeg lige så godt bage knækbrødene.



Uhm de smager godt. De er egentlig bagt, fordi Yngste gerne vil have noget at hygge med, når han kommer hjem fra børnehave. Derfor blev de også lavet som små tynde firkanter Men vi andre kommer vist også til at spise af dem...

8 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig prøvet at bage knækbrød selv men de ser rigtig lækre ud. Knus

    SvarSlet
  2. Det er meget nemt og simpelt og det smager godt.
    Du skulle tage og prøve :0)
    Knus!!

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - Ja og denne gang meget lang tid... ;)

    SvarSlet
  4. Det er en af de næste projekter her, netop det der knækbrød. Uhm elsker knækbrød, og det der ligner noget af det rigtig dyre lækre man kan købe også ;-)

    SvarSlet
  5. Deborah - De smager godt og du vil ikke fortryde, når du først har sat tænderne i et stykke!!

    SvarSlet
  6. Jeg bager også selv knækbrød og de forsvinder altid hurtigt. Sådan et stykke med en skive ost, mums. Må også lige prøve denne her.

    God weekend søster :o) Kram

    SvarSlet
  7. Fru E - Ja det er godt.
    Jeg må vist lokke din opskrift ud af dig en dag. Det er rart at have noget at veksle imellem.

    Og god weekend til dig Søs :0) Kram

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺