10.2.10

Fra Spiloppe til Skovtrold

Så er Yngstes tid som Spiloppe talte.
I dag kom der brev med hjem om, at han har sidste dag på Spiloppestuen fredag d. 30/4 (dvs. det bliver så torsdag d. 29/4, da fredagen er en helligdag).

1. maj (eller rettere 3. maj) begynder han så på Skovtroldestuen, sammen med  5-6 af de gamle spilopper (det var Ældste der hentede, så alt info kom ikke med hjem :).

Fra 1. marts får de torsdagsture til deres nye stuer, så de kan blive dus med de nye voksne, børn og stue.

Uh han bliver stor min lille bebs!

4 kommentarer:

  1. Han er jo stadig lille, men forstår dine tanker. Nu børnehave og om lidt skole :-)

    Kram

    SvarSlet
  2. Det går alt for hurtig, inder man får set sig om er de bleven store i( midt tilfælde tænker jeg på børnebørn)

    SvarSlet
  3. Sikke de vokser vores små drenge - min er nu 30 år :-)

    SvarSlet
  4. Fru E - Ja og så er de flyttet hjemmefra...
    ___

    Kom så igang - Shhh! Ingen jeg får set mig om er han færdig med skolen og uddannelsen og fået børn selv.
    Jeg tror også man føler det med børnebørn. Dem ser man ikke så tit, men de vokser alligevel :)
    ___

    Madame - Og det føles som om det kun er et øjeblik siden de var små kravlende børn :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺