9.2.10

Endnu en sjov udtalelse fra Yngste

Han kommer altså med nogle sjove nogen for tiden.

På det grovbrød vi spiste søndag morgen, var der både drysset birkes og solsikkefrø.
Yngste tager et ½ solsikkefrø ud af munden, ser på mig...

Yngste: Dem her kan jeg ikke li'!

Gemalen og jeg i næsten kor: Jo da, for dem har du altså spist før!

Frøkenen: De er også i det knækbrød mor har bagt og dem kan du godt li'!

Yngste tænker lidt og siger så: Jamen jeg kan altså først li' dem når jeg bliver en pige...

7 kommentarer:

  1. Hi hi- godt du skriver det ned :-)

    SvarSlet
  2. Ja altså det er guld værd! De kommer med de sjoveste ting!
    Skriver også Noahs kommentar ned....
    Kan sikkert bruge dem en dag!

    Er feks. stadig røgfri efter Noahs bemærkning om at jeg lugtede af prut ud af munden......
    (3 uger i morgen)
    Forsat god dag!

    SvarSlet
  3. Ha ha :D. Jamen, så må I jo vente i spænding på, at forvandlingen finder sted!

    SvarSlet
  4. Du godeste! Jamen, hvor i alverden får de den slags tanker fra! LOL

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Sådan nogen skal gemmes! :0)
    ___

    Æblekinder - Ja der kommer guldkorn mange gange på en uge :)
    Det er jo af børn og fulde folk man får sandheden, men den er nemmere at forholde sig til når den kommer fra børn, for de er oprigtige.
    Flot og tillykke med den 3. uge som røgfri!!
    Rigtig god aften!
    ___

    Bente - Ja der skal tjekkes når han skal i bad. Vi har da heldigvis givet ham et navn der let kan laves om til pigenavn (August - Augusta) ;0)
    ___

    Jens - Han har en søster, han elsker at smykke sig, men hvem der har bildt ham ind at man skifter køn, hen af vejn, det står i det uvisse... ;0)

    SvarSlet
  6. Jamen er det ikke logik! Solsikkefrø findes i knækbrød. Piger spiser knækbrød. De siger jeg kommer til at kunne lide solsikkefrø. Ergo bliver jeg en pige.

    :-)

    Hmmm ... måske skulle man prøve at spise noget andet.

    SvarSlet
  7. Donald - Den teori havde jeg ikke lige tænkt på. Men det lyder - ja - helt logisk. Farmand har aldrig spist knækbrød men jeg har set det og han har både skæg og måne ;0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺