21.2.10

12½ år

I dag skulle så have været en glad og kærlig dag. Den bliver nok bare kærlig.

Vi har kobberbryllup i dag. 12½ år i med og modgang og 3 børn (ja et barn er undfanget og født udenfor ægteskabets port og et er undfanget udenfor MEN dog født indenfor ægteskabets port og yngstemanden er kommet rigtig til, hvis vi havde evet for 200 år siden ;0)

Vi havde ikke arrangeret noget, men havde fået besked på at lave brunch til Kusinen med mand og børn, da de ville dukke op under alle omstændigheder.
Det er nu aflyst, men vi vil hygge på dagen med brunch alligevel, bare os 5.

Lige nu er jeg faktisk glad for at vi ikke havde arrangeret stor fest i aftes eller brunch i dag.
Den fest eller brunch, må holdes på et andet tidspunkt.

Om lidt vil jeg begynde at få brunchen sat sammen. Vi skal både hygge med nybagte boller, små pandekager, coctalipølser med bacon, røræg, laks, ost, spegepølse, juice, marmelade og te. Det er jo købt ind.

22 kommentarer:

  1. Tillykke med kobberbrylluppet søde Søs. Vi havde godt luret, at I nok ikke ville holde noget i dag selv om vi gerne ville have fejret jer. Men man skal jo følge det man selv har lyst til.

    Giv hinanden et ekstra klem på denne dag. Den er noget særligt.

    Mange knus og tanker fra
    Little Sis og familie

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med jeres kobberbryllup. Sådan en dag skal fejres som man vil det. Håber i får en dejlig dag. Knus

    SvarSlet
  3. Tillykke !
    Godt I trods alt, fejre denne dag.

    SvarSlet
  4. Tillykke med kobberbrylluppet.
    Jeg håber I får en dejlig og kærlig dag.

    Knus

    SvarSlet
  5. Hjertelig til lykke.
    Nyd dagen på bedste vis.

    SvarSlet
  6. Søde Kari, det er først nu jeg ser dit triste indlæg fra forleden.
    Det gør mig vel nok ondt for dig. Kobberbrylluppet kan I altid fejre. Dejligt at I har hinanden.
    Jeg sender dig alle mine bedste tanker og et stort knus.

    SvarSlet
  7. Tillykke med kobberbrylluppet.
    Godt at I ikke havde arrangeret så meget. Forstår godt at dine tanker er andetsteds.
    Mange varme hilsener til dig og din familie.

    SvarSlet
  8. Ja, der bliver andre anledninger - det skal I nok nå. Alligevel stort til lykke på dagen, knus

    SvarSlet
  9. Det gør mig ondt at du har mistet din så pludsligt... Det er meget sorgfyldt og tungt at bære.. Men på trods af sorg kommer der altid en fest..
    Tillykke med dagen, og nyd den så godt i kan..
    Knus herfra.

    SvarSlet
  10. Kære Kari
    Et stort tillykke med kobberbrylluppet!
    Håber I får en rigtig hyggelig dag sammen!
    Og at I nydt den dejlige brunch!
    Mange kærlige tanker til dig og din familie!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  11. Stort til lykke med dagen. Jeg håber at I får en god dag, på trods af de triste omstændigheder.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med kobberbryluppet.
    Knus.

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne ønske tillykke kobberbryllupet,håber i får en hyggelig dag, ved god du vil savne din mor, på såtten en dag.Knus til dig og dine.

    SvarSlet
  14. Kære alle sammen!

    Tak for alle de søde hilsne I har sendt til os.
    Det varmer og glæder på sådan en dag, som både har været en glædens dag, men også med tårer fra mig.

    Et stort tak til jer alle sammen fra
    Gemalen og jeg :)

    SvarSlet
  15. Håber I trods alt har kunnet finde en smule hygge frem - og en masse kærlighed. Hjertelig tillykke med kobberbrylluppet!

    SvarSlet
  16. Bente - Tak. Vi hyggede med brunch og puslespil.
    Der lige et par mindre behagelige telefonopringninger, men sådan er det i denne tid.

    SvarSlet
  17. Tillykke, Kari - det må være mærkelig at glæde og sorg er blandet. Det er jo næsten ikke muligt at fejre noget, når man samtidig er fyldt med sorg.

    SvarSlet
  18. Tillykke med de 12½ år. Håber i havde en hyggelig dag... sorg og glæde godt blandet.

    Kærligst
    Lise

    SvarSlet
  19. Madame - Tak :)
    Det var med blandede følelser dagen i går gik.
    Jeg er meget glad for at vi ikke fik arrangeret noget, for det ville jeg ikke have kunne komme igennem.
    ___

    Lise - Tak :)
    Den var stille og rolig g vi havde en god dag trods alt.

    SvarSlet
  20. Kære Kari. Tillykke med kobberbrylluppet, der er en dag der skal fejres som I vil. Det er jeres dag og jeg glæder mig over at den blev i hvertfald kærlig ;)

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  21. Henriette - Tusind tak :)
    Det blev også næsten som vi ville have det.

    Knus Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺