23.1.10

Vis mig din krydderihylde

Bente er lidt nysgerrig og har lagt op til en lille leg.
Og ja, hvorfor ikke. Det kan jo blive et spændende syn.
Hun vil gerne se vores krydderhylde og viser selv sin frem.

Min krydderihylde består af mere end bare de mange Henry Watson krukker, som står her (Gemalen arbejdede et sted hvor de importerede Henry Watson, så derfor de mange ens krukker. Jeg havde selv Eva Trio's hvide, men dem kunne Gemalen ikke li').




Der er også et ordenligt arsenal i begge skabe på hver sin side af krydderiskabet. Til venstre har jeg 1 hylde med med det man bruger til at bage med og til højre er der 1 hylder med de krydderier der ikke findes krukker til og som bruges til madlavning (det er dem på de to små billeder).

Jeg køber tit et krydderi/en krydderiblanding, fordi den ser spændende ud. Det er tilgengæld ikke altid jeg får brugt det, men så har jeg da "prøvet" det ;0)

Er der andre der vil vise deres krydderihylde?

4 kommentarer:

  1. Hyggeligt, at du vil være med på legen ;-).

    Blandinger køber jeg sjældent - men jeg kender godt det der med at købe noget og så ikke rigtig få det brugt ;-). En del af mine krydderier står i øvrigt i køleskabet: chiliolie, oyestersauce, wasabi osv.

    SvarSlet
  2. Bente - Jeg har også køleskabet fyldt med smag. Mest i form af soya, engelsk sovs, curry pasta.

    Og ja det er da sjovt at se om andre har noget jeg syntes kunne være sjovt at prøve.

    SvarSlet
  3. Jeg har slet ikke noget :-) (Smiler)

    SvarSlet
  4. Fru E - Nej det har du da heller ikke. Så laver vi en der hedder "Vis mig din krydderikurv" ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺