23.1.10

På skift i udu, så jeg blogger videre

Jeg dropper pausen, for for hver dag er det en anden tast der ikke durpunktum
Nu dur l igen og o driller heller ikke mere, men punktum er helt dødtpunktum
Kolon er også stået af i dag, men så dur det nok i morgenpunktum punktum punktum

Jeg har ikke lige fundet et eksternt tastatur der kan bruges, vi har to, men de har forkert stik, så jeg skal lige finde en dims der kan være forbindelsesled mellem tastatur og bærbarpunktum 
Vi har en, men den er lige nu usynlig gemt forlagtpunktum

Men så er der et billigt grin, når I kommer forbi her ;0)

7 kommentarer:

  1. Argh hvor irriterende når tastaturet ikke virker som det skal. Håber du får fundet det eksterne snart :P Men ellers vil jeg sige, at det er nu ret festligt at læse dine indlæg selv med manglende tegn :P God week-end.

    SvarSlet
  2. Har du prøvet at tage tasterne af og se omder lige skal renses lidt? - god weekend

    SvarSlet
  3. Prøv at vende tastaturet på hovedet og ryst det. Måske der er lidt krummer i .

    SvarSlet
  4. Jeg siger som Lavendel, prøv at rense det. Evt. med en trykluftsdims, som så kan blæse alt løst snavs ud. Og der kan gemme sig ikke så lidt nedenunder det små taster :o)

    Punktum

    SvarSlet
  5. Anette - Ja det er, men nu har jeg fikset det (havde ellers lige håbet på en ny pjuter)
    ___

    Lavendel - Jeg tog lige punktumtasten af og der lå lidt småfnulder, men 10 min for at få samelt tasten igen og sat den på...
    Har ellers haft den vendt på hovedet og let banket på "ryggen".
    Bærbar taster er altså meget finurligt sammensat.
    Tak for hjælpen.
    ___

    Mette Lykke - Det var prøvet, men ikke effektivt nok. Og jo der var lidt krummer ;)
    ___

    Fru E - sådan en fætter har jeg ikke lige, men jeg har haft .-tasten af og der sad lidt. Nu skal jeg så lige sunde mig inden jeg "opererer" videre på -tasten, for den driller lidt nu...

    SvarSlet
  6. Haha, ja jeg kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste dette indlæg *G*
    Håber snart du får styr på alle taster :)

    Takker forøvrigt mange gange for award'en. Den må jeg lave et indlæg om i morgen :)

    SvarSlet
  7. Ester - Der er ved at være liv i alle taster ;)
    Glæder mig at du vil være med på legen :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺