3.1.10

Kold sidste dag af ferien



Denne morgen ser lige så kold ud, som de dage der er gået af 2010.
Denne dag er også den sidste feriedag i denne omgang og i morgen kommer den grusomme hverdag tilbage med fuld styrke...

De sidste 3 dage har vi været i gode venners lag.
Nytårsaften var vi sammen med vores gamle venner (2 par) og dem har vi holdt nytår sammen med de sidste mange år. Dejlig aften, uden det store. Jeg er nok den der er mindst hook på sådan en aften, men vi havde det sjovt og kom da også først i seng omkring kl. 5.
Kl. 10 var vi oppe igen, spiste morgenmad og sagde farvel og kørte hjem til os selv.

1. januar foregik på sofaen (for mit vedkommende) og hvem kan ikke bruge det...
En lille morfar kom forbi og ja så var det jo rigtig svært at komme i seng den aften.

Igår var vi inviteret til hyggemiddag hos det andet par vi holdt nytår med.
Helt uformeldt var det, 20 stykker var vi samlet, til ualmindelig lækkert mad!
Snakke, spise, snakke, drikke, snakke... og så var klokken lige pludselig langt over midnat.

I dag skal vi vist lige have styr på alt omkring os, for virkeligheden banker på om ikke så længe!

Nu skal familien vækkes, der er tidlig depature til sengene i aften.

3 kommentarer:

  1. Jeg håber ikke du har alt for travlt til at nyde søndagen. KH Mette

    SvarSlet
  2. Åh ja, hverdagen nærmer sig med alt for hastige skridt.

    Håber du får nydt søndagen alligevel.

    SvarSlet
  3. Mette - Søndagn skal nydes langsomt. Der skal ryddes op på en reol, men der skal også sofahygges, for det er der ikke så meget tid til i hverdagen på samme måde.
    ___

    Ester - Ja hvor blev de sidste 14 dage af!!
    Jeg tror der er chance for en frieftermiddag (Gemalen vil tage yngste med til hockey) ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺