5.1.10

Køligt

Det blev så til endnu en kold dag på jobbet - for mig altså.
Det var køligt på kontorerne, men jeg kom simpelthen sådan til at fryse i formiddags, at jeg var kold op til midt på underarmen og mine fødder. Kl. 11 overgav jeg mig og tog mine tykke sokker og vandrestøvler på og så blev dagen igen lun :)

Vi har næsten ingen sne fået. Egentlig dejligt, men også en lille smule ærgerligt. Det er på en eller anden måde hyggeligt, når det hele bliver en anelse mere besværligt. Men for mit vedkommende vil det ikke påvirke min dag. Jeg bor bare små 3 km væk fra jobbet.

7 kommentarer:

  1. Ja på sin vis er det hyggeligt men med 10 km til 12 km. til job er det ikke videre praktisk med sådan et vejr :P God aften til dig.

    SvarSlet
  2. Det er bestemt ikke hyggeligt at fryse. Men så kan du jo gå hjem - og få varmen sådan rigtig godt og grundigt!!
    Godt du havde de lune sokker og vandrestøvlerne :-)

    SvarSlet
  3. Det var da godt, at du havde et godt råd mod kulden på jobbet! Det er altså for ubehageligt sådan at gå rundt og fryse - man kan jo slet ikke koncentrere sig.

    I øvrigt er det helt okay med mig, at jyderne har beholdt sneen ;-)

    SvarSlet
  4. Anette - Nej så havde jeg heller ikke risikeret noget, men selv med meget sne kan jeg møde op med de "få" kilometer jeg har.
    ___

    Kisser - Det er svært at tage sig sammen, når man biver gennemkold, når man sidder stille. Og mine sokker og støvler var egentlig for varme da jeg gik til jobbet, men sikken velsignelse at tage dem på...
    ___

    Bente - Ja sokker og støvler hjalp gevaldigt, men jeg kunne også godt have brugt en plaid til benene. Heldigvis hentede Gemalen mig.
    I dag går jeg også og sørger for rigtig meget tøj, så der kan tages af og på efter temperaturen i kontoret.

    Med de mængder de har modtaget i Jylland, så må de egentlig også godt beholde det hele, men det er altså stemningsfuldt, når det ligger der :)

    SvarSlet
  5. Du ,må sørge for meget tøj ! Uldsokker, sjal og pulsvarmer.

    SvarSlet
  6. Uf at fryse sådan en hel dag. Godt du kunne finde på noget. Vi har fået noget sne - ja vi er jo sådan set sneet inde :-))). Og spørger du mig, er det altså lidt herligt. Men jeg skal selvfølgelig heller ingen steder, og kan derfor tage det med ophøjet ro :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Losarinas mor - Det har jeg også gjort i dag og så var der selvfølgelig varmt på kontoret :0/
    Men det var nu rart ikke at fryse 3 dage i træk.
    ___

    Gittemay - Nej, sne i ferier og på hjemmedage er skønt, men der er nok mange der helst ser sig fri.
    Dagen i dag var dejlig varm. Så selvfølgelig var der lige i overkanten af tøj på, men brokke sig kan man j altid ;)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺