8.1.10

Ikke alt bliver ført ud i livet

Stod op her til morgen, med en ide om, at jeg skulle snuppe mig en ½ feriedag i dag.
Ideen var i mit hoved i lang tid. Så lidt på tid og så at den kunne lægges, så jeg gik hjem efter frokost.

Det blev ved ideen. Da det blev frokosttid, var der lige et par ting jeg skulle se på, når jeg kom op igen og så kunne det være det samme. Opgaver løst og fritid hængt tilbage på krogen.
Kl 15.15 forlod jeg kontoret og hentede Yngste og nu er der weekend.

Helt ærligt!! Jeg havde en masse ideer om, hvad jeg kunne bruge de 3 3/4 time til. Men OK, der kommer sikkert en dag, hvor jeg har endnu mere brug for den.

Weekenden har ingen planer, udover en enkelt julegave, der skal byttes til en anden størrelse og en gave, som jeg ikke ville give alligevel, skal vi lige have pengene tilbage for.

Vi er alle kommet igennem første uge af 2010. Tillykke med det ;0)

8 kommentarer:

  1. Næh vi når vist ofte ikke alle de planer vi har, men nu har du weekend og kan nå en masse! Eller også bare at slappe af og nyde livet, og det er vel ikke så ringe endda?
    God weekend fra Laura

    SvarSlet
  2. Laura - Tid er en underlig en.
    Jeg har med mellemrum meget brug for ensomhed, men det skulle ikke lige være denne gang :)

    Weekenden skal være min, med små sysler, ensomhed og selvfølgelig familiehygge!

    Og god weekend til dig! :)

    SvarSlet
  3. Tankevækkende hvordan ide og tid ikke altid hænger sammen i virkeligheden.
    God lørdag.

    SvarSlet
  4. Oline - Ja, vi er ikke godt til at nøjes med at planlægge ud fra den tid vi her.

    God lørdag til dig :)

    SvarSlet
  5. Håber ikke der er noget der ødelægger dine planer for weekend, så nyd den.

    SvarSlet
  6. Kom så igang - Nej intet er ødelagt. Jeg havde bare håbet på lidt tid til mig selv, hvor jeg kunne lave lidt af det, som er svært, når yngste gerne vil "hjælpe".
    Jeg lover at nyde den ;0)

    God lørdag til dig :)

    SvarSlet
  7. Hej igen
    Jeg skriver lige til dig,for jeg kunne ikke sætte din komentar ind, men har læst den og siger tak for dine ord.Jeg har også et barnebarn på 15år der altid har 100% energi, når vi andre flade.
    Knus fra Viborg.

    SvarSlet
  8. Kom så igang - Helt OK :0)
    Knus!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺