4.1.10

Første dag overstået

Det var så første rigtige arbejdsdag i 2010. Og den var jo til at overleve.
Den var godt nok ualmindelig kold, ikke bare ude, men også inde. Varmehalløjsaen på jobbet var gået sig en tur, så vi havde det det kølige overblik hele dagen. Og sådan en dag er altså rigtig lang, når man småfryser, det meste af tiden. Så håber vi det er blevet ordnet til i morgen.

Så er arbejdet skudt i gang og så skal hverdagen også i gang igen, efter 14 dejlige dage hjemme. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har nydt en ferie som den, jeg lige har haft, altså lige på nær den der ovnepisode søndagen inden jul ;)

Jeg nåede heller ikke lige, alt jeg havde haft i tankerne i ferien, men jeg kan mærke, at der er en chance for, at jeg nok skal få ordnet, i løbet af de næste par månedet.

Der vil ikke blive kommenteret så meget fra mig, de næste dages tid. Yngste skal lige afklimatiseres, efter de sidste 14 dage, så jeg har hænderne fuldt (meget morsyg dreng).

Men ellers er alt ved det gamle.

4 kommentarer:

  1. Dejlig du har haft en god ferie , men det må være lidt træls, at møde på arbejde og skal fryse hele dagen.
    Et varmt knus til dig.

    SvarSlet
  2. Kom så igang - Det var rigtig træls, for det var ikke bare koldt, som efter en weekend, men ekstra køligt, når man er stillesiddende.
    Og tak for knuset, det varmer :0)

    SvarSlet
  3. Ja, det var rart med en god, lang ferie :)

    jeg var lidt spændt på, om der ville være varme på jobbet, da jeg mødte ind i går. Det er meget tit, der er koldt efter en ferie, men heldigvis var der varmt.
    Nu havde jeg dog en ekstra stor trøje med - den jeg plejer at have på under mc-tøjet, når det er koldt.

    SvarSlet
  4. Ester - Ja, de der lange ferier er dejlige. Denne juleferie er også den første efter sommerferien, så den var tiltrængt.

    Jeg havde taget det varme tøj på mandag, klog af skade, men når varmehalløjsaen er gået, så er der ikke så meget at gøre.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺