10.1.10

Et stykke Cookie?



Du brækker bare det af, du kan spise ;0)

13 kommentarer:

  1. Hey!! Det var da noget af en cookie! Er I med i et eller andet Guiness Rekordbog-forsøg eller hvad? :o)

    SvarSlet
  2. Lige en cookie efter mit hoved, jeg kan nemlig kun tåle en enkelt:)

    SvarSlet
  3. Bente - Næh, men da jeg så opskriften, måtte jeg da lige prøve. Der blev to stk kæmpe cookies ;0)
    ___

    Oline - Ja og du vil ikke en gang kunne spise op ;0D

    SvarSlet
  4. Bare en enkelt til mig, tak.
    Og så en stor kop kaffe

    :o)

    KH Frau Putz

    SvarSlet
  5. Frau Putz - Og sørg for at det er med refill. Det kunne ske man blev ekstra kaffetrængende ;0)

    KH

    SvarSlet
  6. Det er da en kage som vil noget :-)

    SvarSlet
  7. Hit med opskriften søde, jeg æææælsker de "små"kager :-)

    Knus
    (ps. jeg kommer på visit d. 18/1)

    SvarSlet
  8. Margith - Ja ikk'! ;0)
    ___

    Fru E - Den skal du nok få ;0)
    Glæder mig til at se dig!

    Knus

    SvarSlet
  9. Uhm, hvor ser det lækkert ud, Kari! Spiste I op?
    Ha' en dejlig mandag, klem til dig :-)

    SvarSlet
  10. Haha, det var da en cookie af format! :)

    SvarSlet
  11. Madame - Nej vi spiste kun den på billedet (6 mennesker, hvoraf 4 var lækkersultne børn). Så er der en tilbage til snart...
    Rigtig god aften til dig, Klem!
    ___

    Ester - Ja, den er da ikke til at stå for ;)

    SvarSlet
  12. Kom så igang - Den var også lækker :)
    ___

    Esther - UUPS, kom til at stave dig uden H.
    Undskyld!!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺