25.1.10

Boligannoncer #2

Jeg har skrevet om det før, men jeg kan altså ikke lade være...
Hver uge skimmer jeg jo husannoncerne i de lokale aviser. Bare lige for at følge med i, hvad der er til salg og prisudviklingen. Jeg drømmer jo stadig om at flytte fra det hus jeg bor i, huset som jeg aldrig har befundet mig særlig godt i.

Nåmen tit er det ikke sket det store, hvad boliger angår, men så er det, at det sjove kommer. Hvad har ejendomsmægleren skrevet for at sælge boligen.

F.eks er jeg faldet over følgende overskrifter:

"Flot ejendom med skøn stue og 2 ekstra vinduer"
"2 altaner med udsigt"
"God atmosfære m. loft til kip"

6 kommentarer:

  1. Og jeg har bare overhovedet INGEN bemærkninger - man rakker jo ikke ned på sit eget fag ;-)

    SvarSlet
  2. Lise - Haha nej det gør man ikke ;0)

    SvarSlet
  3. Jeg mangler en reaktionsboks - hvor er det morsomt!! :)

    SvarSlet
  4. Milla - Velkommen forbi :0)
    Reaktionsboks har jeg ikke, men ja boligannoncer kan være ret morsomme ;0)

    SvarSlet
  5. Haha.
    Jaah, hvem der bare havde to ekstra vinduer! :D

    SvarSlet
  6. Maria - Velkommen forbi :0)
    Ja, ikk'! Så er det bare hvor de er placerede... ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺