23.1.10

Award modtaget :0)


Søde kære Fru E syntes jeg skal modtage en awar, endda en kreativ en.
Og kreativ har jeg altså ikke været, helt så meget her på bloggen, men hun fremhæver også noget andet end lige her på bloggen...

"Kreativ både med hækleriet og madlavning/bagning. Glæder mig til, at hun skal have en gigantisk griner når hun skal lære mig at hækle, elsker når jeg besøger hende og får serveret skøn og dejlig mad."

Jeg skal vise awarden og afsender på bloggen og det har jeg gjort :0)
Så skal jeg skrive 7 ting om mig selv.

  1. Jeg elsker at være helt alene og kunne gøre lige hvad det passer mig.
  2. Jeg elsker alenetid med mine børn, hver for sig. De inspirerer på hver sin måde.
  3. Jeg lever det helt perfekte liv - i mine drømme.
  4. Jeg er forretningsuddannet indenfor gardiner, kjolestoffer og bløde hvidevarer. Men hvem gider stå i forretning, med de arbejdstider...
  5. Jeg laver helst kun ting, hvis jeg ved det bliver perfekt første gang, eller omskrevet jeg laver ikke noget nyt, hvis jeg ved det ikke bliver rigtigt først gang.
  6. Jeg er vinter menneske. Om vinteren får man det ikke for varmt og der er ikke nogen irreterende pollen til at genere.
  7. Jeg elsker krimi, thriller og gysere. Der er da ikke noget bedre en kold, mørk og blæsende aften...
Så skal jeg give den videre til 7, men det bliver nok svært, da mange har fået den indtil flere gange. Men den skal gå til...

Gittes verden - Gitte er en kreativ kvinde som også får hendes 3 drenge til at udfolde sig rigtig kreativt :0)

Hexen - Hende har jeg lige lært at kende. Og så glæder jeg mig til at se hendes resultat af den adventspakkeudfordringen hun fik fra hendes datter!

Ildkat - Ny i min sfærde, men hun er et hyggeligt bekendtskab :0)

I skal ikke føle jer forpligtet til at lege med, men det kunne være sjovt ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺