29.12.09

Sidste tirsdag i 2009

Og den er nu OK - indtil videre.

Eneste lille overraskelse er, at Frøkenens veninde kommer. Hun har nemlig ikke givet besked om, at hun godt måtte. Så det er lige et lille udfordring. Men reddet igen. Jeg har ikke købt ind til noget, men kan hurtig lave nogle pølsehorn (det bliver de sjældent for gamle til og en gang kanelsnegle kan også produceres).

Så har Yngste sovet uden natble for første gang. Han bad selv derom og han klarede det. Flot start.

Som I kan se, så er der ikke rigtig noget at skrive om. Så jeg vil bare ønske jer en rigtig god dag :0)

4 kommentarer:

  1. Jamen, hverdagen som den er, er jo også vedkommende for os andre....og jeg synes nu da at Yngstes succes er flot!! kram fra mig

    SvarSlet
  2. hverdagens små oplevelser og glæder , er da værd at skrive om :-)

    SvarSlet
  3. Også de bedste ønsker for en god dag til dig! Og tillykke til den store lille blefri mand ;-)

    SvarSlet
  4. Lavendel - Tak Lavendel. Ja han er også stolt. Det var med en hvis skepsis at jeg lod han slippe for bleen, men det var det rigtige :0D
    Kram til dig.
    ___

    Losarinas mor - Ja, men jeg glemte jo at skrive allerede da han slap for den i dagtimerne.
    ___

    Bente - Tak :0D

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺