19.12.09

SÅ...


Billed fra begyndelsen af ugen

...er alle julegaver vist i hus og jeg kan hakke det punkt af.
Dvs. jeg skal have købt 5 raflegaver á 20-25 kr stykket, men mon ikke Netto sætter alle deres juleting og andet ned her om et par dages tid og så er det jo bare at slå til.

I morgen vil jeg koncentrere mig om, at få kogt noget rødkål og måske bagt lidt småkager. Jeg har kun to slags på programmet i år, så det skulle være til at overkomme.
Og så skal vi have købt juletræ. Yngste har spurgt til det, hver dag i denne uge. Men det skulle altså også have været købt i søndags...

Det store julekick har jeg fået i dag, på BBC Lifestyle. 1½ time i selskab med Nigella's Christmas Kitchen. Bedre fås det bare ikke!! Hun har lavet en julekogebog, men den er ikke oversat til dansk (men svensk), men den må jeg vist overveje lidt i det nye år. Hun er altså suveren!!!

7 kommentarer:

  1. Jamen du er da ved at være juleklar..
    Jeg mangler et træ, det må blive i morgen..
    God lørdag aften.

    SvarSlet
  2. Det lyder vel nok spændende med programmet, du så på BBC Lifestyle! Ja, Nigella er et meget dejligt bekendtskab :o)
    Ha' en god aften, Kari, varme klem!

    SvarSlet
  3. Mette Lykke - Det hjælper gevaldigt på det. Men der er jo heller ikke så lang tid til...
    Vores træ skal også købes i morgen.
    Tak og i lige måde :)
    ___

    Madame - Ja ja ja! Det er så dejlig inspirerende med Nigella's så-gør-du-bare-sådan kogekunst. HVis du kan tage BBC Lifestyle, så er hun på med de tre programmer igen i morgen kl. 10 og igen kl. 14
    Rigtig god aften til dig Madame. Klem!

    SvarSlet
  4. Det lyder godt, du er ved at være klar. Og jeg skal HELT sikkert se Nigella imorgen. Hun er min store favorit. Har 2 af hendes kogebøger allerede på originalsprog - det kan jeg bedst lide. Men smag og behag. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  5. Deborah - Det giver så dejlig verskud, når der er plads til uforudsete småting uden panikangst ;)

    Jeg tror også, det bliver den engelske udgave der vinder. Men det vil jeg se på til januar. Så er der lige 11 måneder at hygge sig med planlægning inden det går løs igen.

    Rigtig god søndag og advent til dig Deborah :0)

    SvarSlet
  6. Du er jo nærmest færdig :-). Her mangler nogle gaver at blive købt - men der er sådan set fod på sagerne :-). Gaverne snupper vi på tirsdag og slutter med en julefrokost et eller andet sted. Som vi plejer.
    Dejlig søndag til dig.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Gittemay - Ja med den del af showet. Så er der maden og småtingene tilbage.
    Og måske en ny ovn...

    God aften til dig.
    knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺