20.12.09

R Ø D siger rød, K Å L siger kål, siger rød, siger kål, siger rødkål

Og det er lige hvad det siger og hvad jeg har fået lavet i dag.
En gryde fuld af rødkål til aftensmaden i aften og juleaften.




Opskriften blev den som Kammertonen lavede sidste år, med en lille ændring; kommen var der ikke i, men der kom lidt nelliker i istedet for. Jeg kan godt lig kommen, men ikke det meste af familien.

Men nu har jeg så lige fået et problem.
Jeg har lige renset min ovn, med det renseprogram der er indbygget i den.
Men lige nu vil ovnlågen ikke åbne og ovnen er langt under 300 grader, som er den temperatur hvor den automatisk låser lågen.

Nu håber jeg, at den bliver god igen og at jeg kan få lov at bage mit farsbrød, som var det vi skulle have haft, men som nu bliver erstattet af McD burgere.
Og småkagerne og julemaden og ...

Kryds lige fingre sammen med mig!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg krydser ALT hvad jeg kan for, at din ovn vil åbne ;o)

    Glæder mig til, at smage rødkålen og så er jeg også glad for, at kommen blev undladt :-)

    Kæmpe knus

    SvarSlet
  2. Fru E - KRYDS ALT DET DU KAN!!!!!!!!!!
    Jeg kan mærke stressknopperne bryde frem og hjertebanken...

    Knus

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺