15.12.09

Nostalgi

Min mor havde en pose med nostalgi med til mig i lørdags.

Hun ved, at hun aldrig kommer til at pynte et juletræ igen og derfor skal jeg "arve" det pynt, som jeg vil have. Men i lørdags havde hun taget lidt med selv.




Disse kugler, på et ikke særlig godt billed, er af den der meget tynde slags. Farverne er PINK, GUL, GRØN, BLÅ, hvilket betyder klare stærke, på en helt anden måde end dem man for det meste kan købe i dag.

Jeg glæder mig, til jeg skal hjem til Moder min og gennemgå julepynten fra min barndom.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte de julekugler. Er spændt på at se hvad du ellers får af julepynt ;-)

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt at have julepynt fra sit barndomshjem.. Du er heldig at have sådan nogle smukke kugler..

    SvarSlet
  3. Anette - Tak! Jeg er også spændt på hvad hun har i kasserne, for jeg har helt glemt, hva vi havde fremme dengang :)
    ___

    Mette Lykke - Det er sjovt at have mellem alt det moderne :0)

    SvarSlet
  4. Man bliver så glad af disse faver !

    SvarSlet
  5. Spændende :-). Man bliver jo helt nostalgisk :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Jeg holder meget af ting, der kan fortælle en historie,jeg har gladskugler der har tilhøjt min svigermor, dem er jeg meget glad for.Jeg er spændt på at se julepynten fra din barndom
    Kan du have en god aften

    SvarSlet
  7. Losarinas mor - Ja de farver frisker på i alr det julede grønne, røde og hvide :)
    ___

    Gittemay - Ja, jeg glæder mig til at se på det min mor har i kasserne.
    ___

    Kom så igang - Det er meget specielt med "historiske" ting.
    Jeg er også spændt på hvad der findes fra min barndom. Med min alder på 42, er det jo ikke noget af værdi, men affektionsværdien er høj!
    God aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺