10.12.09

Bare 16 år...



Inden dagen går på hæld, vil jeg lige ønske min ældste søn tillykke med fødselsdagen.
16 år er det blevet til og teenager ud over alle kanter ;)

Vi begyndte med morgenmad, amerikanske pandekager med sirup) og gave kl. 6.25 og siden er dagen bare fløjet afsted.
vores gave var en styrthjelm og et memorycart til PS2'eren. Den dreng har bare ingen ønsker...




Nu lige inden sengetid, har vi nået at spise ude. Det skulle have været Thai, men den havde decemberlukket. Så det blev på den lokale kineserbix at vi indtog fødselsdagsmiddagen, med dessert fra McDonalds.

Hjemme har moderen fødselsdagssnakket i telefon med mormoderen og med søster E, mens ham fødselsdagsbarnet var på tøsebesøg, hos en gl. klassekammmerat, der bor for enden af vejen.

Nu er det blevet sengetid igen og jeg vil ønske jer alle en rigtig god nat!

7 kommentarer:

  1. Hej Kari!
    Tillykke med din søn, god gave styrthjælmen. Vi må passe på vores børn.

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham - 16 år, ak ja der rammer min teenager også om et par måneder.

    SvarSlet
  3. Tusind tak alle sammen.
    Jeg tror, han havde en god dag, men han er en der ikke ytrer sig så meget, om sig selv.

    Nu er knallerkørekortet i hus, hjelmen er, hvor den skal være og forhåbenlig altid på en vis den af kroppen, når han suser der ud af.

    SvarSlet
  4. Hjertelig (og forsinket) tillykke med din store søn!

    Og ... god weekend!

    SvarSlet
  5. Tak Bente.

    Og god weekend til dig :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺