1.12.09

Åh december...


Min nye engel sidder med sin veninde
Nissepigen, som er Yngstes nye nisse.

Så blev det 1. december, men da kun på kalenderen. Det var ikke særlig koldt her til morgen, faktisk syntes jeg det var koldere da jeg skulle hjem.

Det var også i dag, vi fik ny kollega i afdelingen. Det var også i dag, jeg fik tre store knus af min søde søster og så er det i dag og de næste 24 dage, jeg skal være barnlig og se hele tre julekalendre i TV'et med min unger.

Vi varmer på med Peddersen & Findus. Det er godt nok en sød julefilm :)
God aften i julestuerne ;)

10 kommentarer:

  1. Skønt at du også har fået julepyntet på bloggen :P Jeg synes det har været koldt hele dagen - jeg er altså også en rigtig frossenpind. God 1. december-aften.

    SvarSlet
  2. Kære Kari. Jeg skal også se kalender med Rasmus, men hvad er det der bliver sendt på DR1?? Det er da ikke en kalender som de plejer at lave dem..

    Rigtig god aften til dig og dine :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Sødeste søster-veninde, hvor var det dejligt at se dig i dag. Kunne have været godt med mere tid, men om 23 dage :-)

    Glædelig december.

    Knus

    SvarSlet
  4. Anette - Ja, jeg kunne slet ikke lade være!
    Her i Nordsjælland var der ikke frost på plænen, men +grader, men på vej hjem var det køligt hjem og i nat har de vist lovet ned til -5.
    Rigtig god aften1
    ___

    Henriette - Jo DR1's julekalender var lidt underlig, men vi skal nok prøve at give den en chance...
    Rigtig god aften!
    ___

    Fru E - Det ville have været rart med tid, men sådan er det bare aldrig når du er her på jobvisit.
    Men vi ses jo rigtig nok om 23 dage. Det siger min tæller nederst på siden også ;)

    Rigtig god 1. december.
    Knus

    SvarSlet
  5. God december til dig og dine.. Så fint du har pyntet op her på bloggen.
    Jeg snupper de to voksen julekalendre, Jul på vesterbro den fik jeg ikke set sidst, og et gensyn med Berit og hendes mand glæder jeg mig til..

    SvarSlet
  6. Mette Lykke - Tusind tak :0)
    De kommer lige lidt for sent til mig, de der voksenkalendre,Brit & Flemming, kunne være sjv at se igen, men måske genudsendelsen om eftermiddagen, hvis det ikke er samtidig med de andre...
    Hvilket puslespil! ;0)

    Rigtig god onsdag:)

    SvarSlet
  7. God morgen- nu det blevet 2. December og nu er det koldt ! Minus 2,7 grader !
    Og så fint her er blevet :-)

    SvarSlet
  8. Losarinas mor - God eftermiddag!
    Ja så kom frosten til Nordsjælland og hvilken julescene det var at komme ud :0)

    SvarSlet
  9. Heidi - Velkommen forbi :0)
    Jeg var også solgt, da den stod og smilede til mig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺