13.11.09

Weeekkkeeennnddd!

Efter en rigtig pi*** rø* dag på jobbet, er jeg glad for weekenden er begyndt.
Sidder her og hyggehækler og glæder mig til i morgen, hvor jeg skal til storbyen (=Hovedstaden).
Først skal jeg bruge lidt penge på kalendergaver, stof og te til teklubben på jobbet. Så skal jeg mødes med min gamle veninde og så vil vi følges til "Den franse cafe", hvor vi vil mødes kl 16 med L, L, H, K, E, B, D, J, Z, J & M, der også vil nyde en sen eftermiddag og aften i vres andres selskab.
Nogle er helt nye for mig og andre har jeg mødt før.

Det kan da kun blive en rigtig god lørdag!!

5 kommentarer:

  1. God fornøjelse, jeg tror du trænger.

    SvarSlet
  2. Tak Sifka. Jeg trænger både til weekend og blogtræf :0)

    SvarSlet
  3. Rigtig god lørdag ;-) Godt blogtræf

    SvarSlet
  4. Anette - Tak og rigtig god lørdag til dig :)

    SvarSlet
  5. Håber I har haft en dejlig eftermiddag :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺