1.11.09

Rester

Rester, det er altså lige mig.
Og rester fra i går var der lidt af. Nok til at vi blev mætte her til aften.
Nemt, for der var ikke så meget der skulle varmes og det kunne jeg lige overkomme.



Trætheden overmandede mig her til eftermiddag og trak Yngste med i faldet på sofaen. Der blev vi liggende de næste knap 2 timer.
Gåturen i det fri, blev det ikke til, for søvnmanglen var stor.
Men nu er jeg parart, til en den ugentlige samtale med min Fru moder og få vendt verdenssituationen. og så brygning af noget te og så er der jo "Forbrydelsen" og et hækletøj om en times tid.

Rigtig god aften i blogland :0)

6 kommentarer:

  1. Rester er skønt!! Vi har haft en rigtig doven men dejlig søndag. Skønt med lidt ny energi. God aften til jer.

    SvarSlet
  2. Anette - Dovendag er ikke ordet ;)
    God aften til jer også :)

    SvarSlet
  3. Trods søvnunderskud og træthed har vi lavet hjemmelavet pizza. Smagte rigtig dejligt. Nu vil jeg også smide mig baglæns og se Forbrydelsen.

    SvarSlet
  4. Fru E - Ja jeg måtte jo bukke under for søvnen.
    Jeg tror også pizza ville have hittet her. Mine unger er ikke lige til rester, men heller ikke til at give en hånd og lave mad til os, så rester det blev ;)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺