24.11.09

Pakkekalender til mig selv

Jeg har købt pakkekalender til mig selv.
Det er en te/the julekalender fra Chaya. Kalenderen er en rød hessiansæk med rødt bånd.


Billedet er taget med blitz, kun fordi sækken så fik
en pænere rød farve ;)

Sækken indeholder 23 små sorte cylindere og en ækse. 24 forskellige teer.



Jeg er spændt på hvad teer der er. Jeg har aldrig fået te fra dem før, men er de gode, så er det jo dejligt med nye smagstyper.
Der er ikke nummer på cylenderene, så det er bare at stikke hånden ned og fange en. Den store bliver thihvertilfælde først åbent d. 24.  :0)

12 kommentarer:

  1. Det var en rigtig dejlig ide- at give dig selv en pakke kalender :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor - Ja ikk'. Så er jeg sikker på at få noget.
    Jeg købte en sidste år fra en anden tebutik og det var så lækkert at få ny te hver dag, s jeg bare måtte gentage succen. Dvs det bliver til te til alle, for der er nok.

    SvarSlet
  3. Nej, hvor skønt at du forkæler dig selv - det har du fortjent.

    SvarSlet
  4. Mette - Alle skal da forkæle sig selv indimellem :0)
    Resten af familien får også glæde af den.

    SvarSlet
  5. Skønt pakkekalender du har købt til dig selv. Sådan skal det være. Glæder mig til at høre hvad du synes om theen ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor herligt - at give sig selv en gavekalender :-) Åh ja, en idé er født :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Hej
    Dejligt med en kalender gave til dig selv!
    Du kan glæde dig, jeg har købt the hos chaya mange gange og de er rigtig gode! Så enjoy!

    KH Heidi

    SvarSlet
  8. Anette - Jeg glæder mig også til at smage. Har kun set på et par stykker og duftet til to og det var rigtig positivt!
    ___

    Gittemay - Ja ikk'? Rigtig god ide. Prøv det! :0)
    ___

    Heidi - Velkommen forbi :0)
    Jeg glæder mig meget til at smage. Duftede til en, jeg aldrig har hørt om (og som jeg også har glemt navnet på igen...) men den var dejlig sommerlig. Så jeg vil glæde mig rigtig meget.
    Og tak for din erfaring med Chaya :0)

    SvarSlet
  9. Ih, hvor er det godt du fortæller om, at det er vigtigt vi husker også at forkæle os selv.
    Spændende om du kan lide de forskellige slags te.

    SvarSlet
  10. Kisser - Jeg er ikke god til at forkæle mig selv, men her til jul skal det altså være.

    Jeg tror jeg vil kunne lide de fleste, men der kommer sikkert nogle, som jeg vil syntes mindre om.

    SvarSlet
  11. Det var en utrolig god gave til dig selv. Hver morgen en ny theoverraskelse, dejligt.

    SvarSlet
  12. Margith - Ja, det syntes jeg også :0)
    Den er for mig mere brugbar end en i chokolade. Resten af familien er lige så ivrige efter at snuse og smage.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺