15.11.09

Kalendergaveræs, blogtræf og togtider

Lørdagen gik med en masse for mig selv.
Tog til København i god tid, da der skulle købes kalendergaver, stof og te. Havde nemlig en mødetid med min gamle veninde Sussie kl. 15.30.

Te fra det Det østerlandske tehus, julestof fra Stof2000 (hvilken rodebutik den Stof2000 i Freeriksborggade, den første fra Nørreport St.) og div. kalendergaver fra Tigerbutikken på Kultorvet.

Så var der lige 1½ time der skulle fordrives og så må jeg sige at København er kedelig og pakkenellikerne tunge. Men endelig var klokken 15.30 og der stod hun og lignede sig selv efter 15 år!

Og at det var 15 år siden, vi havde set hinanden sidst, kunne ikke mærkes, for vi havde jo lige 15 år der skulle vendes og turen fra Nørreport til Den franske cafe, kunne nu godt have været lidt længere...

Dejligt møde med med alle de fremmødte bloggere, nye som gamle. Snakken gik og det gjorde tiden også og ret hurtigt endda!

Fulgte med Jens til Østerport og så så lige bagenden af mit tog, da jeg var halvvejs nede af trappen ØV! Faktisk tror jeg toget kørte før tiden, for på uret i forhallen viste 20.44, da jeg begyndte løbeturen til perronen og toget skulle først køre 20.46.

I toget, jeg så kom med, så jeg en ung svensk pige der skulle til fest, vil jeg skyde på. Hun var i gang med at lægge make up, da jeg steg på toget og 20 min senere var hun færdig. Det var ikke fordi toget rysteder og rumlede rundt, at det tog tid, men nok mere de lag hun smed på! Ja, der er mange sjove mennesker med toget, sådan en aften efter 21...

Kameraet var med, men det lå så godt der nede i tasken...

13 kommentarer:

  1. Tak for i går, Kari - det var rigtig dejligt at se dig igen, og jeg synes, vi havde et utroligt hyggeligt blogtræf :-)

    SvarSlet
  2. Tak for en god aften. Hvor var det ærgerligt med dit tog! Jeg smuttede omkring byen, fik en cola og var hjemme lang tid før mit klip udløb. Men det var en superhyggelig aften.

    SvarSlet
  3. Madame - Ja tak for i går, Madame.
    Det var rigtig rigtig hyggeligt :)
    ___

    Jens - Ja tak for i går. Jeg vsr nu glad for at komme hjem, var ved at være lidt mat i sokkerne, men med den fart du må have haft på på turen i byen, tror jeg også jeg ville have kunne klare en bytur ;)
    Super hyggeligt, helt bestemt! :)

    SvarSlet
  4. Hvor var det dejligt at møde dig og de andre i går, en skam med toget, men nu fik du jo lige et kursus i svensk make-over! knus

    SvarSlet
  5. Lyder som endnu et hyggelig blogarrangement. Håber jeg en dag kan deltage på Sjælland også :o)

    Fedt med venskaber der er lette selv efter mange år fra hinanden.

    Kram

    SvarSlet
  6. Lyder til i har haft et dejlig blogtraf.

    SvarSlet
  7. Kære Lavendel, i lige måde :0)
    Ja død irreterende med toget, men istedet for blev jeg underholdt "på svensk" ;) Knus
    ___

    Fru E - Det var vellykket igen og snakken gik, så et par ved siden af os indimellem gloede, når vi kom lidt højt op i tonen eller grinede :0)
    Og ja det er så dejligt når man ikke glor på hinanden og tænker "Hvad skal jeg sige..."

    Stort kram

    SvarSlet
  8. Kom så i gang - Det var rigtig godt og lige så godt som sidste gang (det er mit andet træf).
    Det kan varmt anbefales!

    SvarSlet
  9. Du fik da også fyldt din dag godt op i går! ;-)
    Og ... det var hyggeligt at møde dig igen!

    SvarSlet
  10. Bente - Tak og i lige måde :0)
    Og jo, men det sker altid, når jeg skal til staden ;)

    SvarSlet
  11. Jeg har også en enkelt gang set en bilist hive mascaraen frem ved rødt lys. Det er lidt sjovt, men også tankevækkende at der er så store forventninger til at kvinder altid ser så nymalede ud. Nå - selv om du gik glip af det første tog, så fik du den oplevelse med.

    Det var en skøn tur til København og hjem igen ad Hillerød vejen.

    SvarSlet
  12. Ih altså, Kari, hvor var det sjovt at se dig igen efter 15 år. Og du lignede også dig selv. Og lidt er der da sket i den forgangne tid... Måske skulle vi gentage succesen med en gåtur i København? Det er blevet så populært med gå-møder ;0)

    Det var et hyggeligt blogtræf, og bestemt ikke mit sidste.

    SvarSlet
  13. Donald - Ja det har jeg også set. Jeg må ærlig indrømme at det kunne jeg ikke finde på. Så hellere på dametoilettet når jeg når frem!
    Jeg sad ellers og ventede på at den svenske pige ville få mascaraen i øjet. Der skal ikke så meget til før det kan gå galt.

    Hyggeligt at møde dig igen, selvom vi ikke fik talt sammen :)
    ___

    Sussie - Ja det syntes jeg vil være en rigtig god ide. Gå-møde er jeg med på!

    Godt at du gerne vil med til træf en anden gang :0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺