3.11.09

Arbejdshygge

I går blev kollegabestanden på det kontor jeg sidder i reduceret ved naturlig flytning. Kollegaen havde fået job i en anden afdeling.

Hans plads, bagerst i lokalet, stod ikke tom ret længe. Da han var blevet pakket sammen og flyttet ud, rykkede jeg en plads bagud og sidder nu dejlig uforstyrret, bagerst i kontoret.
Dejligt dejligt!!

Fra kollegaen flyttede ud og til og med i morgen, har jeg hele kontoret for mig selv :0D
Så for hyggens skyld, var jeg inderst i mit skab og fandt en lille fyrfadsstage og på bordet kom lidt lys.  Hygge hygge.



I morgen vil jeg huske et par stager mere og så kan det vist ikke blive bedre ;0)

4 kommentarer:

  1. Det er så dejligt, at skabe hygge de steder, man arbejder. Det er så lidt, der skal til og så meget det betyder.
    Nyd din alene-på-kontoret-dag :o)

    SvarSlet
  2. Lyder skønt - jeg har også lys på mit skrivebord - lidt hygge skal der da til selvom man er på arbejde ;-)

    SvarSlet
  3. Man er søreme også nødt til at benytte sig af de muligheder der er, for at dagene ikke skal være FOR triste, når det er så mørkt som nu. Det er som om dagene slet ikke bliver rigtigt lyse, og jeg syntes altså at det er for tidligt at det er sådan. Plejer det ikke først at være i dec???

    Mange knus
    Henriette :))

    SvarSlet
  4. Mette b - Jeg har nydt bde i går og i dag. I dag med ekstra levende lys.
    Jeg gør hvad jeg kan, men jeg sidder sammen med en mand/ung fyr og de er altså ikke helt så hygsomme, syntes jeg...
    ___

    Anette - Nu er det jo snart december og det gør det hele meget nemmere, for så skal der jo både være lys og hjerter :)
    Men ja lidt hygg skal der altså være på jobbet også.
    ___

    Henriette - Sådan en dag som i dag, hvor jeg har været helt alene, skal der være ekstra hygge. Et tremandskontor med en medarbejder er altså for tomt!
    Næh, jeg tror ikke det er mørkere end det plejer at være på denne årstid, men vi skal nook bare have tid til at vænne os til det igen.
    Stort knus
    Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺