4.11.09

Godmorgen

Godmorgen og velkommen til endnu en stormende dag.

Her stormer det, så man skulle tro, at taget er ved at lette fra huset.
Sådan en dag ville jeg ønske, jeg ikke skulle ud. Bare være her hjemme i varmen og have det hyggeligt.

Sådan en dag kan det være, Ældste får i dag. Der er ved at blive lavet nye klasselokaler på hans skole og igår blev der larmet så meget, at de fik 2 timer før fri Skulle der være lige så meget larm i dag, så får de fri. Men først skal de møde op kl. 8, for det kan jo være der er ro.

Men tiden nærmer sig, til en tur ud i den stomfulde verden.
God dag og husk blylodderne i støvlerne og hvad I ellers bruger, når der er lovet slud og tøsne i eftermiddag :0)

10 kommentarer:

  1. Godmorgen Kari.
    Ja jeg har også tændt levende lys fra morgenstunden i disse dage, for ellers er det bare for trist. Jeg kan mærke helt ind i stuen at det blæser, for her er koldere end ellers. Brrr

    Jeg ønsker dig en rigtig god dag og sender et varmt knus med blogposten ;))

    SvarSlet
  2. Ja- jeg har ikke megen lyst til at begive mig ud idet vejr- det lyder og føles helt uhyggeligt ....

    SvarSlet
  3. Godmorgen, ja det er pudsigt som det lyder koldere når det blæser. Altså hvis kold har en lyd. Men det synes jeg altså. Tak for rådet om blylodderne og god dag.
    KH

    SvarSlet
  4. Uf ja, det er en blæsende omgang i dag. Håber du holdt dig ved jorden på vej til arbejde ;-).

    SvarSlet
  5. Jeg havde mest lyst til at blive hjemme i dag men har været afsted og er nu hjemme igen. Øv hvor er det koldt i dag.

    SvarSlet
  6. Jeg er en af de heldige,der kan blive inde i varmen.For her i Viborg stormer det også og det sne en lille smule.
    Kan du have en god aften

    SvarSlet
  7. God aften Henriette!
    Der var en OK storm her til morgen. Gik næsten i stå på cyklen et par gange.
    Mit kontor var brrr koldt og det har taget det meste af dagen at få nogenlunde varme. Så nu er jeg bare glad for at være kommet hjem til et varmt hjem!
    Blogkommentar knus retur :)
    ___

    Losarinas mor - Det lød altså også værre end det nok var. Men koldt det var det!!
    ___

    Bente - Jo tak jeg blev på jorden! Det var ikke opvind jeg mødte på min cykeltur til jobbet, men MODVIND!! Stod næsten stille...
    ___

    Anette - Koldt er ikke ordet!
    ___

    Kom så igang - Jeg er misundelig :) Vi har også fået sne, eller rettere slud og det var vådt at køre hjem i. Men i morgen skulle det blive godt igen - håber jeg...
    Og rigtig god aften til dig :)

    SvarSlet
  8. Uha ja.. Sne og slud her præget dagen her på den lille sydhavs ø

    SvarSlet
  9. Ja, sikke et skrækkeligt vejr vi havde i går - kulden gik til marv og ben. Så er det got med en brændeovn :-)

    SvarSlet
  10. Mette Lykke - Det har garnateret været meget mere hyggeligt på jeres øen her i en by, hvor det bare meget hurtigt bliver træls og øv vådt.
    ___

    Madame - En brændeovn kunne jeg godt have brugt på jobbet. Det var koldt (vinden stod lige på) og jeg havde svært ved at varme kontoret op helt alene.
    Men jeg var lykkelig over ikke at være postbud eller lignende, som er ude i alt slags vejr.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺